حجت الاسلام تویسرکانی:

مداحان باید ظرفیت نقد داشته باشند/ وظیفه هیات رزمندگان اسلام نهادینه سازی فرهنگ جهادی و انقلابی است

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین عنوان داشت: هیأت‌های مذهبی، قوام دین در جامعه محسوب می‌شوند و وظیفه هیات رزمندگان اسلام و بسیج، نهادینه سازی فرهنگ جهادی و انقلابی است.
کد خبر: ۸۸۴۹۷۲۲
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی در بیست و سومین همایش سراسری مسؤولان هیأت رزمندگان اسلام که در مجتمع فرهنگی و آموزشی امامت مشهد برگزار شد، اظهار داشت: هیئت رزمندگان یعنی هیئت نیروهای جهادی که برای زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورا دور هم جمع شده‌اند.
 
وی در بیان کارکردها و وظایف هیئت رزمندگان اسلام گفت: هیأت‌های مذهبی، قوام دین در جامعه محسوب می‌شوند و وظیفه هیات رزمندگان اسلام و بسیج، نهادینه سازی فرهنگ جهادی و انقلابی است.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین ابراز داشت: چنانچه هیات‌های مذهبی نبود امروز از انقلاب خبری نبود.
 
وی به اهمیت نقد در جامعه اشاره کرد و افزود: مدیران مقصران اصلی نبود فرهنگ نقد در جامعه هستند.
 
تویسرکانی با بیان اینکه  ما سخنران و مداح را به تعریف و تمجید عادت داده‌ایم و هیچگاه او را در معرض نقد قرار نداده‌ایم، بیان داشت: متاسفانه مداح و سخنران ما ظرفیت نقد ندارد.
 
وی ادامه داد: کار بسیاری از هیات‌ها چاپلوسی و جذب مستمع است حتی به قیمت ارائه مطالب بی‌محتوا در حالی که هیأتی موفق است که محتوای غنی اسلامی را طی یک دوره مجلس برنامه ریزی کرده و به مخاطب ارائه دهد.
 
نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: مدیران هیات‌ها باید عامل وحدت یکدیگر باشند و هیات رزمندگان اسلام  دیگر هیئت‌های مذهبی را زیر چتر خود قرار دهد نه اینکه خود عامل اختلاف باشد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها