امام‌جمعه بجستان عنوان کرد؛

افزایش تحرکات دشمنان نظام در آستانه انتخابات ریاست جمهوری/ باوجود مناظره‌ها و فضای مجازی دیگر نمی‌توان با شعار مردم را سرکار گذاشت

امام‌جمعه بجستان بیان داشت: افزایش تحرکات دشمنان به دلیل وجود انتخابات پیشرو است و در این راستا تمام تلاش خود را خواهند کرد تا به خواسته خود برسند.
کد خبر: ۸۸۴۹۳۰۹
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام حسین وحیدی در نشست شورای اداری شهرستان بجستان که با محوریت اقتصاد مقاومتی در محل سالن اجتماعات فرمانداری بجستان برگزار شد ضمن اشاره به اهمیت انتخابات اظهار کرد: مشارکت عامه مردم همراه با رقابت سالم و قانونی و امنیت طبعاً یک انتخاب سازنده ای در تحقق اقتصاد مقاومتی است.
 
وی افزود: وزیر کشور در دیدار با مقام معظم رهبری عرضه داشت؛ در انتخابات سال ۹۶، ۵۵ میلیون نفر واجد شرایط حضور در پای صندوق‌های رأی هستند؛ از این‌رو مقام معظم رهبری ابراز امیدواری به حضور ۵۰ میلیونی در انتخابات کردند.
 
امام‌جمعه بجستان به تحرکات دشمنان، منافقین و ضدانقلابی‌ها اشاره و اذعان کرد: افزایش تحرکات دشمنان این نظام، به دلیل وجود انتخابات پیشرو است و در این راستا تمام تلاش خود را خواهند کرد تا به خواسته خود برسند.

حجت‌الاسلام وحیدی به نقش بصیرت در انتخابات اشاره کرد و گفت: انتخابات می‌تواند با بصیرت و عزت باشد. نگران نباشید اگر گروهی، سخت و قاطع حرف خود را می‌زنند، باید رقابت و نقد بین طرفین باشد تا انتخابات پر شوری به دنبال داشته باشیم هرچه مشارکت بیشتر، عزت و افتخار این نظام بیشتر خواهد بود و بعد از مشارکت حداکثری، رقابت سالم نه بر اساس قطب‌بندی‌های انقلاب و ضدانقلاب ضروری است؛ این امر برای داشتن انتخابات قانون‌مند و سالم تأثیرگذار است.
 
امام‌جمعه بجستان افزود: در انتخابات مواظب باشیم و ببینم دشمن به کدام کاندید می‌خندد و مطمئن باشید دشمن به دنبال صلاح ما نیست، ولایت و نظام خط قرمز ماست اگر قرار است نقدی شود باید طوری باشد که به دنبال تخریب و بویژه نظام نباشد، مقام معظم رهبری فرمودند؛ من را منتصب فرد خاصی نکنید ولی معیارهای انتخاب اصلح را عنوان نمودند و فرمودند اگر کاندیدی از قانون تحدی کند جلو او خواهیم ایستاد.
 
حجت‌الاسلام وحیدی ضمن اشاره به نقش رسانه در انتخابات خاطرنشان کرد: باوجود مناظره‌ها و فضای مجازی دیگر نمی‌توان با شعار مردم را سرکار گذاشت امروز باید حرف برای گفتن داشت و امیدواریم بهترین رئیس‌جمهور که در مسیر اقتصادی قدم بردارد روی کار بیاید و مشکل معیشت و اشتغال جوانان را برطرف کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها