کارشناس مسائل سیاسی:

اگر انتخابات شکوه و عظمت خود را از دست بدهد، دشمنان به نیت شوم خود رسیده اند/ مظهر اقتدار ملی کشور ما در برگزاری انتخابات آزاد است

کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: اگر انتخابات شکوه و عظمت خود را از دست بدهد، دشمنان به نیت شوم خود رسیده اند.
کد خبر: ۸۸۴۹۲۵۰
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج ازخراسان رضوی، به همت حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت خدیجه (س) سپاه ناحیه زاوه؛ نشست سیاسی بصیرتی در پایگاه صاحب الزمان(عج) شهر دولت آباد برگزار شد.

سروان پاسدار رجبی در این نشست سیاسی اظهار داشت: اگر انتخابات شکوه و عظمت خود را از دست بدهد، دشمنان به نیت شوم خود رسیده اند.

وی در ادامه افزود: نکته اول و مهم در امر انتخابات این است که هرکسی با هر گرایش سیاسی باید در انتخابات حضور پرشور و با عظمتی داشته باشد.

رجبی در ادامه با بیان اینکه تنها حضور پرشور در انتخابات کافی نیست، ابراز داشت: نکته دوم در این است؛ به کسی رای بدهیم که ولایت مدار، انقلابی، متدین و پیرو راه شهدا بوده و تنها به احکام الهی در اداره کشور پایبند باشد.

هادی سیاسی سپاه ناحیه زاوه رکن اصلی نظام اسلامی کشورمان را در حضور و اقتدار ولی فقیه و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) دانست و افزود: دشمنان ما امروز به شدت در تلاش هستند تا به این جایگاه بزرگ و شخص ایشان هجمه وارد نموده و ذهنیت مردم را به ایشان تضعیف نمایند.

وی در پایان گفت: بطور قطع مظهر اقتدار ملی کشور ما در برگزاری انتخابات آزاد است.    

ارسال نظرات
پر بیننده ها