خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان:

اجلاسه پایانی کنگره شهدای فلاورجان در پایان سال ۹۶ برگزار می شود/ چاپ بیش از ۷۲ عنوان کتاب در مورد شهدا تا پایان امسال

سرهنگ 2 پاسدارفتحیان با اشاره به این مطلب که اجلاسیه کنگره شهدای فلاورجان پایان سال انجام خواهد شد گفت: تا آن زمان بیش از ۷۲ عنوان کتاب از زندگینامه شهدا به چاپ خواهد رسید.
کد خبر: ۸۸۴۸۸۱۵
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج فلاورجان،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان در نشست مسئولین کنگره سرداران و۱۳۰۰شهیدشهرستان فلاورجان بااشاره به اینکه فلاورجان در جنگ بیش از ۱۳ هزار رزمنده داشته است گفت: در حالی که برخی از استان ها کمتر ازهزار شهید دارندشهرستان فلاورجان بیش ازهزارو۱۳۰۰ شهیدتاکنون تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

سرهنگ2 پاسدارعلی فتحیان افزود:فلاورجان در کنار این تعدادشهید گرانقدر حدود۲۵۰۰ جانباز و۱۸۳ آزاده سرافرازنیزداشته است که همه این موارداین شهرستان رادرکشور شاخص کرده است.

وی ادامه داد:معمولا طبق برنامه ریزی ها برنامه کنگره شهدا برای استان ها بر گزار می شود اما در این بین در کشور چهار شهرستان از استان اصفهان که تعداد شهدایشان بیش از هزار نفر بوده است نیزمجوز برگزاری کنگره شهدا رادریافت کرده اندو فلاورجان نیز این افتخار را دارد که در پایان سال ۹۶ مجمع پایانی کنگره شهدای شهرستان را برگزار کند.

جانشین ستادکنگره سرداران و ۱۳۰۰ شهیدشهرستان فلاورجان باگفتن این مطلب که تاکنون چندین جلسه شهرستانی برای برپایی یک مجمع آبرومند در فلاورجان برگزار شده است خاطر نشان کرد:تازمان اجلاسیه پایانی کنگره شهدای شهرستان بیش از ۷۲ عنوان کتاب ازشهدا به چاپ خواهدرسیدکه حاصل صدهاسعات مصاحبه شفاهی باخانواده وهمرزمان شهداست.

وی اضافه کرد:تازمان برگزاری اجلاسیه پایانی کنگره چند برنامه رادیویی و تلویزیونی پیش بینی شده است که از صدا و سیمای مرکز شهرستان پخش خواهد شد و همه تلاش هایی که در این زمینه می شود به جهت معرفی شهدا و رشادت های آنها در ایام جنگ تحمیلی است.

سرهنگ فتحیان در تکمیل این صحبت خود اظهار کرد:مابایدازشهدابرندسازی کنیم و به همین دلیل هر آنچه در توان داریم را باید بکار ببندیم تااین شهدابه مردم معرفی شوندوبخصوص نسل جوان ونوجوانی که دفاع مقدس رادرک نکرده اندحق دارندکه ازآنچه بر شهدای این شهرستان گذشته است مطلع شوند.

ارسال نظرات