خبرهای داغ:
خطیب نماز جمعه زرین‌شهر

چرا آمریکا به‌راحتی در دنیا عربده‌کشی می‌کند/حضور آگاهانه وحداکثری مردم درصحنه انتخابات دشمنان کشور را ناامید می‌کند.

حجت‌الاسلام قاسم باقریان در خطبه‌های نماز جمعه مصلای بزرگ زرین‌شهر اظهار کرد: حضور آگاهانه وحداکثری مردم درصحنه انتخابات دشمنان کشور را ناامید می‌کند.
کد خبر: ۸۸۴۷۱۰۲
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج ناحیه لنجان، حجت‌الاسلام قاسم باقریان  در خطبه‌های نماز جمعه مصلای بزرگ زرین‌شهر اظهار کرد: حضور آگاهانه وحداکثری مردم درصحنه انتخابات دشمنان کشور را ناامید می‌کند.
وی بابیان اینکه حضور حداکثری مردم کشورمان در مناسبت‌های خاص، ایران را به‌عنوان یک کشور مردمی به دنیا معرفی کرده است خاطرنشان کرد: تأثیر مشارکت مردم مسئله بسیار مهمی است که رهبری فرزانه و حکیم انقلاب بارها برای روی آن تأکید داشته و دارند.
امام‌جمعه زرین‌شهر افزود: حضور حداکثری مردم با بصیرت کشورمان نه‌تنها موجبات تقویت ایران اسلامی را به دنبال خواهد داشت بلکه همه دشمنانی را که برای انتخابات ایران برنامه‌ریزی کرده‌اند را ناامید خواهد کرد.
وی با توجه به خباثت‌های سران عربی به‌ویژه ایالات‌متحده آمریکا در قبال کشورمان تصریح کرد: فراموش نکنید که آمریکا برای اینکه ابرقدرت و کدخدای جهان باقی بماند دست به هر جنایتی خواهد زد.

خطیب نماز جمعه زرین‌شهر متذکر شد: در انتخابات باید رقابت وجود داشته باشد چراکه اگر رقابت وجود نداشته باشد انتخابات معنایی نخواهد داشت، البته باید رقابت‌ها در سمت‌وسوی صحیح و با رعایت کامل تقوا واخلاق صورت گیرد.

وی بابیان این مطلب که نباید به بهانه رقابت‌های انتخاباتی امنیت روحی ، روانی و فکری مردم به هم بخورد تصریح کرد: دشمن برای انتخابات ما سفره پهن کرده است و دل‌خوشی زیادی به این موضوع دارد و ضروری است تا آحاد جامعه در یک خط و علیه دشمن حرکت کنند و خدای‌نکرده با عمل بی‌ربط خود پازل دشمن را تکمیل نکنند.

امام‌جمعه زرین‌شهر با اشاره به تحولات اخیر در منطقه و اقدامات وحشیانه آمریکا در قبال کشور سوریه یادآور شد: امریکا برای حفظ ابرقدرتی و اربابی خود در جهان به هر جنایاتی دست می‌زند نمونه این روزهای آن حمله ددمنشانه به فرودگاهی در سوریه است .

وی افزود: سازمان ملل و شورای امنیت ملی در حقیقت برای امنیت جهان درست‌شده است اما کجاست صدای آن‌ها در جنایات کشورهای ابرقدرت ، چرا باید کشوری بدون هماهنگی با همین شورای امنیت و کنکره خود دست به جنایت بزند و هیچ صدای از آن‌ها درنیاید .

حجت‌الاسلام باقریان با طرح این سؤال که چرا آمریکا به‌راحتی در دنیا عربده‌کشی می‌کند تصریح کرد: آمریکا این کشور چاقوکش و عربده‌کش به‌راحتی یک روز در عراق یک روز در سوریه و هزاران کشور دیگر دست به جنایات متعدد می‌زند و انسان‌های بی‌دفاع و بی‌گناه را به خاک و خون می‌کشد!

ارسال نظرات