خبرهای داغ:
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر خبر داد

پیش‌بینی حضور ۱۶۰۰ ملایری در مراسم معنوی اعتکاف

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر گفت: آمار اعتکاف امسال بالای یک هزار و ۶۰۰ نفر است که نسبت به سال گذشته ۳۰۰ نفر اضافه شده اند.
کد خبر: ۸۸۴۶۵۲۲
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳

حجت الاسلام داود عباسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر اظهار داشت: برنامه اعتکاف در شهرستان ملایر در ۱۴مسجد در حال برگزاری است و برنامه های متعدد قرآنی، فرهنگی و دینی برای معتکفین لحاظ شده است.

وی با اشاره به اینکه بخش بیشتر برنامه های قرآنی برنامه های ابلاغی هستند، گفت: همچنین با توجه به ذوق و سلیقه افرادی که در مکان های مختلف هستند برنامه های متعددی از قبیل ختم قرآن کریم به شیوه های مختلف نیز انجام می گیرد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر اظهار داشت: برنامه های دیگری نیز از جمله تجویدالصلاه و اصلاح قرائت نماز و... نیز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌ها بیان کرد: همزمان با میلاد با سعادت حضرت علی(ع) جشن میلاد مولود کعبه در همه مکان‌های اعتکاف برگزار شد، همچنین در روز آخر اعتکاف نیز اعمال ام داود را خواهیم داشت که از ویژه برنامه های مخصوص است.

عباسی با بیان ینکه از سخنرانان و مداحان مختلفی در این برنامه‌ها استفاده می شود، گفت: برگزاری حلقه های معرفتی و جلسات بصیرتی همچنین پخش کلیپ و برنامه های متعدد دیگر برحسب نیاز هر محل و مسجد از دیگر برنامه ها است که تفاوت هایی را با یکدیگر دارند و ما شرایط محله را در برگزاری مراسم لحاظ کردیم.

وی با اشاره به اینکه بر اساس ضرورت های محله بحث ها و جلسات صورت می گیرد، ادامه داد: پیش بینی می‌شود در این ۱۴ نقطه یک هزار و ۳۰۰ نفر معتکف داشته باشیم ولی آماری که داده شده بعضی از معتکفین لحظه آخر مراجعه کردند که جز ثبت نام شدگان نبودند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر خاطرنشان کرد: آمار اعتکاف امسال بالای یک هزار و ۶۰۰ نفر است که نسبت به سال گذشته ۳۰۰ نفر اضافه شده اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات