خبرهای داغ:
مدیر کل راه وشهرسازی استان همدان خبر داد

راه‌اندازی سامانه «شهراه» در همدان

مدیر کل راه وشهرسازی استان همدان از آغاز به‌کار سامانه «شهراه» در همدان با هدف صرفه‌جویی در وقت ارباب رجوع و تسریع در ارائه خدمات به شهروندان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۶۴۰۹
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۴
فرهاد فرزانه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان اینکه برای عملی کردن رعایت حقوق شهروندی در بستر الکترونیکی سامانه مدیریت ارتباط شهروندی وزارت راه و شهرسازی راه‌اندازی شده است، اظهار کرد: این سامانه با عنوان «شهراه، راهی به‌سوی شهروندان» و با هدف تسریع در ارائه خدمات به شهروندان، تدارک دیده شده است.

وی افزود: با توجه به تاکید ویژه وزارت راه و شهرسازی، این اداره‌کل مصمم است در همین راستا برنامه‌ها و اقدامات موثری را به‌اجرا بگذارد.

مدیر کل راه وشهرسازی استان همدان گفت: مجموعه راه و شهرسازی به‌واسطه فعالیت‌های ذاتی خود مستقیم و غیرمستقیم با جامعه و عموم مردم سر و کار داشته، لذا با اجرای چنین برنامه‌ها و اقداماتی می‌توان در راه‌اندازی و رفع مشکلات این عزیزان گام‌های ارزنده‌تری بر داشت.

وی تصریح کرد: رضایت‌مندی مردم از فعالیت‌های صورت گرفته این مجموعه برای ما بسیار مهم و حیاتی است، لذا باید در اجرا و مطالعه هر پروژه‌ای در مجموعه راه و شهرسازی، حقوق شهروندان دیده و رعایت شود.

فرزانه در پایان گفت: مردم همدان می‌توانند برای اطلاع بیشتر و ثبت درخواست‌های خود به سایت www.shahrah.mrud.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات