خبرهای داغ:
فرماندار ویژه شهرستان ملایر گفت: سفر وزیر راه و شهرسازی در راستای رفع مشکلات راه های شهرستان ملایر از جمله محور ملایر، بروجرد و نهاوند بود که بازدید به عمل آمد و همه مشکلات مطرح شد.
کد خبر: ۸۸۶۰۳۶۱
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۰
عبدالعظیم رضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با اشاره به بازدید وزیر راه و شهرسازی از ایستگاه راه آهن و پروژه‌های ملایر اظهار داشت: سفر وزیر راه و شهرسازی در راستای رفع مشکلات راه های شهرستان ملایر از جمله محور ملایر، بروجرد و نهاوند بود که بازدید به عمل آمد و همه مشکلات مطرح شد.

وی افزود: مقرر شد جاده ملایر به نهاوند از مسیر آورزمان که با مشکلات زیادی از نظر ترافیکی روبرو است و حوادث بسیاری در آن به وجود می آید با توجه به مجوز ۲۱۵ که از قبل موافقت کرده بودند برای شروع کار از سمت نهاوند در این سفر مقرر شد از دو طرف مسیر آغاز به کار شود.

رضایی گفت: در خصوص پروژه محور توره به ملایر نیز مشکلاتی هست که اعتبار آن قطعی شد و در زمینه رفع مشکل معارضین به نتیجه رسیدیم.

وی خاطرنشان کرد: سفر وزیر راه و شهرسازی بازدید از ریل ملایر به فیروزان و امتداد آن به سمت کرمانشاه مورد نظر بود که با قطار به سمت فیروزان حرکت کردند تا هر چه سریع‌تر خط کرمانشاه به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات