خبرهای داغ:
وزیر راه و شهرسازی:

ریل‌گذاری خط آهن تهران - همدان به سرعت در حال انجام است

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ریل گذاری این خط آهن به سرعت در حال انجام است، گفت: روز گذشته موفق شدیم یک هزار و 664 متر ریل‌گذاری انجام دهیم که این رکورد بزرگی برای ما محسوب می شود.
کد خبر: ۸۸۴۶۷۱۸
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، عباس آخوندی امروز در حاشیه بازدید از خط آهن تهران ـ همدان در جمع خبرنگاران افزود: رییس جمهوری تاکید دارد تا خط آهن تهران تا همدان به سرعت تکمیل شود و این بازدید نیز در راستای این مساله انجام شده است .

وی با بیان اینکه ریل گذاری این خط آهن به سرعت در حال انجام است، گفت: روز گذشته موفق شدیم یک هزار و 664 متر ریل‌گذاری انجام دهیم که این رکورد بزرگی برای ما محسوب می شود.

وزیر راه و شهرسازی افزود: تاکنون از 264 کیلومتر خط آهن تهران - همدان 240 کیلومتر ریل گذاری شده است.

وی به انتقال ایستگاه راه آهن به داخل شهر همدان تاکید کرد و افزود: در این راستا ضروری است در شهرهای ریل پایه به جهت اینکه مردم بتوانند از حمل و نقل ترکیبی استفاده کنند ایستگاه همدان در داخل شهر همدان و در کنار پایانه مسافربری احداث شود تا مردم بتوانند از حمل و نقل ترکیبی استفاده کنند و پس از پیاده شدن از اتوبوس از قطار نیز استفاده کنند.

آخوندی تصریح کرد: تلاش ما این است حمل و نقل ترکیبی ریلی و اتوبوس را در شهر همدان راه اندازی کنیم تا با انتقال ایستگاه راه آهن همدان به داخل شهر خط آهن این مسیر نیز با شهر همدان پیوسته شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار