خبرهای داغ:
در قالب خاطرات مدافع حرم، شهید اکبری؛

کتاب «مرغ سحر» همزمان با روز هنر انقلاب رونمایی می شود

مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات ادبیات پایداری حوزه هنری آذربایجان شرقی گفت: همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی و بزرگداشت سالروز شهادت سید مرتضی آوینی، کتاب «مرغ سحر»، زندگی نامه و خاطرات مجاهد جبهه مقاومت اسلامی و مدافع حرم، شهید صادق عدالت اکبری( کمیل) منتشر شد.
کد خبر: ۸۸۴۴۹۱۹
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل روابط عمومی حوزه هنری آذربایجان شرقی، داود خدایی گفت: کتاب مرغ سحر توسط حامد شب خیز قراملکی در شمارگان 1000 جلد و در 247 صفحه گردآوری شده است.

وی افزود: کتاب «مرغ سحر» با سفارش دفتر فرهنگ و مطالعات ادبیات پایداری حوزه هنری استان، توسط انتشارات حکیم نظامی گنجه ای منتشر شده و به وسیله وحید آقاکرمی بازنویسی گشته است.

خدایی ادامه داد: در این کتاب تلاش شده است خاطرات به صورت خلاصه، مفید و اصل مطلب بازگو شود و عکس هایی هم انتخاب شده است که مربوط به همان خاطرات می باشد تا خواننده اصل مطلب را سریع دریافت کند و به خوبی بفهمد که صادق چه بود، چه ها کرد تا به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات ادبیات پایداری حوزه هنری استان، بیان کرد: کتاب «مرغ سحر»، زندگی نامه و خاطرات شهید صادق عدالت اکبری در مراسم جشن هنر انقلاب که در مورخه دوشنبه 21 فروردین ماه سال جاری در سالن اقبال آذر مجتمع فرهنگی هنری 29 بهمن تبریز برگزار خواهد شد، رونمایی می شود.

خدایی اضافه کرد: در آیین رونمایی از کتاب مرغ سحر، خانواده شهید صادق عدالت اکبری به همراه دیگر خانواده های شهدای مدافعان حرم حضور خواهند داشت.

شهید صادق عدالت اکبری به صورت داوطلبانه در دفاع از حرم اهل بیت(ع) عازم کشور سوریه شده بود، پس از چند ماه حضور و نبرد با جریان تکفیری به دست گروهک تکفیری داعش همزمان با سالروز شهادت حضرت زینب (س) در چهارم اردیبهشت سال 95 در جنوب غرب حلب به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

صادق عدالت اکبری شانزدهمین شهید مدافع حرم از استان آذربایجان شرقی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار