آیت الله علم الهدی در افتتاحیه اردوهای جهادی سال 96:

برخی مسئولین اجرایی شناختی به اقشار مستضعف و آسیب‌پذیر ندارند/ اردوهای جهادی باید نگاه مدیریتی را باطل کند

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی عنوان داشت: امروز برخی مسئولین اجرایی شناخت و درکی نسبت به اقشار مستضعف و آسیب‌پذیر ندارند که این ناشی از بزرگ شدن آنان در امکانات زیاد بوده است.
کد خبر: ۸۸۴۱۲۰۹
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، آیت‌الله سید احمد علم الهدی امروز در افتتاحیه اردوهای جهادی سال ۹۶ در جمع جهادگران که در دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهار داشت: حضور جوانان در اردوهای جهادی و مناطق محروم و لمس فقر و تنگدستی و محرومیت مردم از نزردیک باعث می‎شود زمانی که در آینده در نظام مسئولیت‌هایی در عرصه‌های مختلف برعهده می‌گیرند احساس مسئولیت داشته باشند.
 
وی افزود: اگر زندگی انسان‌های مستضعف برای جوانان قابل‌لمس نباشد نمی‌توانند جوانان ما رسالت خود را در مسیر انقلاب با موفقیت به سرنجام برسانند.
 
علم الهدی با ابراز تاسف بیان داشت: امروز برخی مسئولین اجرایی شناخت و درکی نسبت به اقشار مستضعف و آسیب‌پذیر ندارند که این ناشی از بزرگ شدن آنان در امکانات زیاد بوده است.

وی اردوهای جهادی یک فضیلت جهت انسان‌سازی و خودسازی برشمرد و با اشاره به اینکه امروز افرادی در مناطق دورافتاده نسبت به مبانی نظام توجیه نیستند بطوریکه بین نظام اسلامی و نظام شاهنشاهی را یک جور می‌بینند، تاکید داشت: روشنگری سیاسی در جوانان روستاها و مناطق دورافتاده مهم است.
 
وی با اشاره به تبلیغ وهابیت و جریان‌های تکفیری در برخی روستاهای اهل تسنن به ضرورت ترویج تفکر انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: با توسعه تفکر انقلابی همه توطئه‌های دشمن خنثی می‌شود.
 
عضو خبرگان رهبری در پایان گفت: اردوهای جهادی باید نگاه مدیریتی را باطل کند و نگاه به انجام رسالت خود را داشته باشد.
 

ارسال نظرات
پر بیننده ها