در اقدامی خداپسندانه صورت گرفت؛

8 عضو بیمار مغزی در رشتخوار به نیازمندان جان دوباره بخشید

رئیس شورای بخش مرکزی شهرستان رشتخوارگفت: اعضای بدن جوان ۲۹ ساله از روستای عباس آباد فرامیشان که دچار مرگ مغزی شده بود به 8 بیمار نیازمند جان دوباره بخشید.
کد خبر: ۸۸۳۸۹۷۱
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵
علی اصغر رمضانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار داشت: جوان ۲۹ ساله اهل روستای عباس آباد فرامیشان که طی سانحه رانندگی در مشهد مقدس دچار مرگ مغزی شده بود، خانواده وی با اهدای اعضای این جوان به ۸ بیمار نیازمند زندگی دوباره بخشیدند.

وی با اشاره به اینکه خانواده خیر این جوان بدون هیچ چشمداشتی دست به این اقدام زدند افزود: این جوان ۲۹ ساله که به مدت ۳ شبانه روز ناپدید و هیچ خبری از وی در دست خانواده اش نبود، روز پنج شنبه در حال که دچار سکته مغزی شده بود توسط کلانتری عدل خمینی شناسایی و بیمارستان امام رضا منتقل شد.

رییس شورای بخش مرکزی شهرستان رشتخوار  در ادامه یاداور شد: با اتمام کار اهدای  ۸ عضو از اعضای این جوان ۲۹ ساله، پیکر وی به روستای عباس آباد فرامیشان منتقل و به خاک سپرده شد.

وی در پایان ضمن تسلیت  و تقدیر از خانواده این مرحوم، انجام اینگونه اعمال خیرخواهانه را یک فرهنگ بسیار نیکو دانست که نسیب هر خانواده ای نمی‌شود و در ادامه یاداور شد: تصمیم گرفتن در شرایط سخت از دست دادن یک جوان در خانواده داغ دار و اهدای اعضای فرزند خود یک عمل خیرخواهانه است، که نسیب هر خانواده ای نمی‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها