خبرهای داغ:
مسئول بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه بهار:

«سیدمحمدهادی حسینی» قهرمان میدان ورزش و اخلاق است

مسئول بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه بهار گفت: «سید محمد هادی حسینی» از جمله ورزشکاران شایسته ای است که در میدان ورزش و اخلاق قهرمان بوده و توانسته مدال‌های گوناگونی در سطح خود کسب کند.
کد خبر: ۸۸۳۶۴۹۴
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷

مجید چراغی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت: دو نفر از تکواندوکاران بهاری به همراه «حسین همایونی» به عنوان مربی سهمیه حضور در مسابقات بین المللی تکواندو در بلغارستان را کسب کردند.

وی با اشاره به موفقیت‌های کسب شده در این مسابقات افزود: در این مسابقات یکی از شرکت‌کنندگان به نام «آرمان مهدوی» پس از گذراندن مسابقه موفق به کسب مدال طلا شد.

مسئول بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه بهار با اشاره به اینکه این ورزشکاران با هزینه شخصی خود در این مسابقات حاضر شدند، گفت: در مرحله بعدی نیز ورزشکار بهاری «سید محمد هادی حسینی» در برابر حریف اسرائیلی بود که ورزشکار قهرمان کشورمان در دفاع از مردم مظلوم فلسطین حاضر به مسابقه با حریف خود از رژیم غاصب اسرائیل نشد.

وی ادامه داد: حسینی از جمله ورزشکاران شایسته ای است که در میدان ورزش و اخلاق قهرمان بوده و توانسته مدال‌های گوناگونی در سطح خود کسب کند.

چراغی تصریح کرد: این ورزشکار بسیجی و نوجوان 16 ساله که در میادین بین المللی جاودانه شد از یک خانواده مذهبی است که تمام این نتایج و حرکات ثمره همین عشق به اهل بیت(ع) و انقلاب در خانواده ایشان است.

وی یادآور شد: حرکت این ورزشکار یک کار بزرگ و تاریخی برای همدان و شهرستان بهار و ایران بود، که مربیان و مردم شهرستان بهار به وجود این ورزشکار خوب افتخار می‌کنند.

مسئول بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه بهار اظهار داشت: امروز از این ورزشکار قهرمان استقبال گرمی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی صورت گرفت و تلاش داریم تا مراسم تجلیلی برای این ورزشکار که حرکت بزرگی را در میادین بین المللی انجام و حاضر به مسابقه با رقیب اسرائیلی خود نشد، برگزار کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات