خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان همدان:
مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان همدان از کسب عنوان نایب قهرمانی توسط تیم اعزامی سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان همدان در جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب و روحانیون بسیجی کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۸۲۷۱۳۳
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۵

حجت الاسلام علی حسنی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به اهمیت ورزش در سخنان مقام معظم رهبری بیان داشت: از دید ایشان هیجانی بودن ورزش در درجه دوم است و در درجه اول ورزش برای تقویت وسلامت جسم است که این را برای تمام جوانان کشور اعم از زن ومرد لازم می‌دانند.

وی با تاکید بر اینکه اهمیت دارد طلاب در کنار بعد روحانی خود به سلامت جسم هم توجه کنند، افزود: در این راستا تیم طلاب بسیجی استان در رشته‌های مختلف تیراندازی، جودو، تکواندو و شنا را در راستای لبیک‌گویی به ولی امر مسلمین جهان تشکیل شده و فعالیت می‌کنند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان همدان با اشاره به برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب و روحانیون بسیجی کشور تصریح کرد: رقابت‌های کشوری سازمان بسیج طلاب و روحانیون با عنوان «روحانیت، ورزش و انقلابی‌گری» در 28 بهمن ماه و در مجموعه 5 آذر سازمان بسیج برگزار شد.

وی ادامه داد: تیم اعزامی استان در این دوره از رقابت‌ها به مدد الهی وهمت و تلاش بسیجیان طلبه استان همدان موفق به کسب مقام نایب قهرمانی کشور شدند و بعد از استان قم قرار گرفتند.

حسنی افزود: در رشته تکواندو 68- کیلوگرم حمیدرضا جهانگیری حائز رتبه اول شد و در وزن 74- کیلوگرم محمد ارجی توانست مقام دوم را کسب کند.

وی یادآور شد: همچنین در رشته شنا 50 متر قورباغه صابر جعفری رتبه اول و در رشته جودو 73- کیلوگرم عرفان مددی رتبه سوم را کسب کردند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان همدان بیان داشت: کسب عنوان نایب قهرمانی را به تمام ورزشکاران شرکت کننده در این رقابت‌ها و کسانی که در راستای رسیدن به این جایگاه ما را یاری کردند و در نهایت به عموم طلاب و روحانیون استان تبریک عرض می‌کنم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات