خبرهای داغ:
رئیس اداره ورزش و جوانان کبودراهنگ گفت: مسابقات فوتبال جام نوروز 96 در روستای زین آباد بخش مرکزی کبودراهنگ برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۴۳۳۰۵
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲

عباس قهرمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ اظهار کرد: مسابقات فوتبال جام نوروز 96 که از 28 اسفند ماه سال گذشته به مدت 14 روز در زمین خاکی روستای زین آباد بخش مرکزی شهرستان برگزار شد، با حضور بخشدار، رئیس و معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان، دهیار روستا و سایر اهالی ورزش دوست روستا و با اهدای جوایز، کاپ، مدال و لوح سپاس به نفرات و تیم های برتر به کار خود پایان داد.

وی افزود: در این دوره از رقابت‌ها پنج تیم از روستای زین آباد، سه تیم از روستای جزوان، یک تیم از روستای گاوزبان، دو تیم از روستای ده‌بلاغ، دو تیم از روستای قره‌جینه، یک تیم از روستای قره‌گل و یک تیم نیز از روستای ایده لو حضور داشتند که در پایان تیم رئال زین آباد به مقام نخست دست یافت و تیم های پارسای جزوان و آث میلان ده‌بلاغ به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کبودراهنگ گفت: تیم دورتموند جزوان به عنوان تیم اخلاق، مهدی حسینی و مهران ناصری از روستای زین آباد به عنوان بازیکن اخلاق، عباس اکبری متقی نیز از روستای زین آباد به عنوان بهترین دروازه‌بان و در نهایت مرتضی نیک‌اندیش از روستای قره جینه به عنوان آقای گل این دوره از مسابقات معرفی و تجلیل شدند.

وی با اشاره به اینکه هیجدهمین دوره مسابقات فوتبال جام نوروز 96 یادواره مرحوم «الیاس زارعی» که از سومین روز فروردین ماه سال جاری به مدت هفت روز در مجموعه ورزشی ملت روستای قهورد علیا برگزار شد، تصریح کرد: روز گذشته با حضور مسئولین شهرستانی اهدای جوایز، کاپ، مدال، حکم قهرمانی و سپاس به نفرات و تیم های برتر به کار خود پایان داد.

قهرمانی بیان داشت: در این دوره از رقابت ها که به صورت دوره ای برگزار شد، پنج تیم از روستای قهورد علیا با نام های الوند، چلچراغ، کشاورز، شهاب، ساینا و یک تیم از روستای قطارقویی با نام میلاد توکل حضور داشتند که در پایان تیم الوند با کسب 13 امتیاز به مقام نخست دست یافت و تیم کشاورز با 10 امتیاز جایگاه دوم را به خود اختصاص داد.

وی عنوان کرد: تیم توکل قطار قویی به عنوان تیم اخلاق، جعفر دوستی از تیم ساینا به عنوان فنی ترین بازیکن، علیرضا زیوری کاظم از تیم کشاورز و مجید برزگر از تیم شهاب مشترکا به عنوان بازیکن اخلاق و رضا ساعدی از تیم الوند به عنوان آقای گل این دوره از مسابقات معرفی و تجلیل شدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کبودراهنگ ابراز داشت: در پایان نیز از پیشکسوتان و زحمت کشان ورزش روستا همچون رضا سعادتی به عنوان مسئول برگزاری مسابقات، حمزه سعادتی، رضا زارعی، مهدی رحمانی و ابراهیم زائری به عنوان اعضای کمیته اجرایی این دوره از رقابت ها با اهدای لوح سپاس تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات