خبرهای داغ:
مشاور نمایندگی ولی فقیه در سپاه پایداران انقلاب اسلامی:

وظیفه اصلی هادیان سیاسی منطبق سازی درک مخاطب با ولایت است

همایش هادیان سیاسی سپاه وبسیج استان اصفهان با حضور مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۳۵۰۱۳
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان سردار یدالله جوانی در جمع هادیان سیاس سپاه وبسیج استان اصفهان با ذکر روایتی از حضرت زهرا(س) در تبیین جایگاه ولایت می گفت: خداوند ولایت را قرار داد تا نظم بخش به امت باشد یعنی خداوند نظام برتر را نظام امت و ولایت می داند یعنی پیروان اسلام باید منسجم باشند و برای اینکه این اتفاق بیفتد رهبر نیاز دارد و این رهبری را خدواند از طریق ولایت ترسیم کرده است.

وی افزود: ولایت در اسلام مانند یک نماز جماعت و یا نماز جمعه است که وقتی امام رکوع می رود صد هزار نفر به دنبال امام حرکت می کنند حالا تصور بکنید که در جامعه امروز بیش از یک میلیارد نفر مسلمان منتظر باشند که امام چه می کند تا به دنبال او حرکت کنند چه اتفاقی در دنیا می افتد.

مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه رسالت هادی سیاسی در یک کلمه بصیرت افزایی است افزود: تعریف عملیاتی از بصیرت افزایی یعنی منطبق سازی درک و فهم تحلیل مخاطب با درک تحلیل ولایت است اگر این منطبق سازی انجام دادیم آن وقت موفق شدیم.

معاون سابق سیاسی سپاه در ادامه تأکید کرد:ما باید ببینیم ولایت و امام در زمان حاضر نسبت به مسائل و اتفاقات مختلف چه درکی را دارند،در تمام مسائل سیاسی ،اقتصادی ، اجتماعی ،فرهنگی و بین اللملی تحلیل امام چیست تا منطبق با آن عمل کنیم آن وقت با اشاره‌ی رهبری همه به مانند یک بازوی به حرکت در می آیند.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری(حفظه الله) گفت، آرمان انقلاب اسلامی تمدن سازی یعنی پیشرفت در حوزه‌های مادی و معنوی است که برای رسیدن به این هدف باید 5 مرحله را طی بکنیم مرحله اول پیروزی انقلاب دوم نظام اسلامی که محقق شد سوم ساخت دولت اسلامی چهارم جامعه اسلامی و در نهایت تمدن اسلامی است.

سردار جوانی با اشاره به وضعیت انقلاب اسلامی در دنیا گفت: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی، دو بلوک شرق و غرب روبروی انقلاب قرار گرفتند نمونه ی آن جنگ هشت ساله بود تنها جنگی که تمام قدرت ها در مقابل یک کشور قرار گرفتند.

کارشناس مسائل سیاسی یادآور شد : امروز خود غربی ها اذعان دارند وارد دنیای پسا غرب شدیم این موضوع در کنفراس مونیخ که یک کنفرانس تخصصی است و همین چند روز گذشته برگزار شد مشهود بود که موضوع آن فضای امنیتی در دوره پسا غرب است.

وی با ذکر این مطلب انقلاب اسلامی مانع اصلی خود که نظام سلطه بود را کنار زده است خاطر نشان کرد: زمانی عده ای می‌گفتند: روبروی امریکا نمی‌شود ایستاد و از این رهگذر به دنبال زیر سوال بردن امام راحل(ره) بودند اما الآن ما این کلام امام راحل که اسلام ابرقدرت ها را به خاک مذلت خواهد کشید را با جان دل درک می کنیم.

مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاهبا بیان اینکه منطقه‌ی ما کلیدی‌ترین منطقه جهان است افزود: به طوری که غربی‌ها معتقدند راه سلطه بر جهان تسلط بر شرق آسیا است و موقعیت کشور ما در این منطقه واقعاً از لحاظ ژئوپولوتیک فوق العاده است .

این کارشناس مسائل منطقه‌ای در مورد تأثیرات انقلاب اسلامی در منطقه گفت: انقلاب اسلامی با شکل دهی به یک جبهه مردمی و حمایت از مظلومان، کلید منطقه را بدست آورده است و امروز راهبردی‌ترین منطقه جهان با دو پدیده‌ی مقاومت و بیداری اسلامی در اختیار انقلاب اسلامی قرارگرفته است.

این کارشناس مسائل سیاسی در مورد انتخابات پیش رو گفت:دشمن در حال حاضر به انتخابات در ایران به عنوان یک فرصت نگاه می‌کند و نیروهای انقلابی باید هوشیار باشند انتخابات به یک فرصت برای به‌گزینی در نظام و بازسازی توان برای پیشرفت در پیروزی‌های در منطقه تبدیل شود.

ارسال نظرات