خبرهای داغ:
محفل انس با قرآن فاطمی لنجان

به حلال قرآن عمل کنید و حرام را رها کنید

آقای میرزایی کارشاس علوم قرآنی در محفل انس با قرآن کریم که همزمان با شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت صدیقه کبری فاطمه الزهرا(سلام الله علیها )در مسجدصاحب الزمان(عج) زرین شهر برگزار گردیدگفت: به حلال قرآن عمل کنید و حرام را رها کنید .
کد خبر: ۸۸۳۳۸۳۷
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لنجان،در روز پنج شنبه 12 اسفند همزمان با شهادت یگانه دختر نبوت حضرت صدیقه طاهره فاطمه الزهرا سلام الله علیها مراسم محفل انس با قرآن فاطمی با حضور مسئولین  شهر ، خانواده های معظم شهدا ، بسیجیان و نماز گزاران و خیل عظیم عاشقان اهل البیت در مسجد صاحب الزمان (عج)زرین شهر به همت پایگاه بسیج انقلاب و ولایت حوزه امام علی (ع) ناحیه لنجان  برگزار گردید.
در این مراسم ضمن تلاوت آیات وحی توسط اساتید قرآنی ، جناب اقای میرزایی از تهران پیرامون وحی و کلام نورانی قرآنی در مسائل خانواده اشاره نمودند و با توجه به ایات و روایات  گفتند: این کتاب حجت و بیانی است برای عموم مردم و راهنما و پندی برای پرهیزگاران است .
 ایشان در ادامه بیان داشتند: تلاوت قرآن و شگفتیهای قرآن و مفاهیم آن را بیاموزید، مفاهیم قرآن همان واجبات و حدود آن است  زیرا قرآن بر پنج وجه نازل شده است حلال و حرام و محکم و متشابه و ضرب المثال ها ،
به حلال قرآن عمل کنید و حرام را رها کنید ، به محکمات عمل کنید و متشابه آن را واگذارید و از ضرب المثل ها پند گیرید.
در پایان مراسم عموم حاضرین بر سفره طعام قرآنی حاضر و جان خود را با نذورات سیراب نمودند.     
ارسال نظرات