خبرهای داغ:
نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری:

ارزش حضرت زهرا(س) به ایمان والای آن بانو است

آیت الله علیرضا اسلامیان در جمع مردم و بسیجیان شهرسورشجان گفت: ارزش حضرت زهرا(سلام الله علیها) به ایمان والای ایشان است.
کد خبر: ۸۸۳۳۶۲۵
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ آیت الله علیرضا اسلامیان باتسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) به تبیین ابعاد شخصیتی این بانوی بزرگ پرداخت و گفت: ارزش حضرت صدیقه طاهره (سلام الله علیها) به ایمان والایی بود که داشتند وپیامبراکرم(صلوات الله علیه وآله وسلم) در خصوص این بانوی نمونه جهان اسلام فرمودند: همه جوارح فاطمه(سلام الله علیها) را خدا  پر از ایمان کرده است.

وی که در جمع مردم و بسیجیان حوزه امام کاظم(علیه السلام) سورشجان پیرامون شخصیت حضرت زهرا(سلام الله علیها) سخنرانی می کرد، افزود: اینکه از حضرت زهرا(سلام الله علیها) شخصیتی ساخته شده که در سن ۱۸ سالگی به آن مقامات بالا می رسد اتفاقی نیست؛ بلکه یک رموزی دارد، حضرت مهدی(علیه السلام) بدین مضمون در خصوص مادر بزرگوارشان می فرماید: مادرم فاطمه (سلام الله علیها) الگوی من است.

 این مراسم معنوی با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مسجد جامع سورشجان و با روضه و نوحه خوانی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت به پایان رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار