خبرهای داغ:
معاون استاندار سمنان:

ابتدا بايد عامل به معروف باشيم بعد از مردم بخواهيم

هاشمی در جلسه ستاد احيا امر به معروف و نهي از منكر شهرستان شاهرود گفت: در ابتدا بايد عامل به معروف باشيم بعد از مردم بخواهيم، چرا كه آن ها كار خود را در اين حوزه به خوبي انجام مي دهند.
کد خبر: ۸۸۳۱۲۰۷
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سيد محمدرضا هاشمي در جلسه ستاد احيا امر به معروف و نهي از منكر شهرستان شاهرود با تاكيد بر ضرورت نهادينه سازي امر به معروف و نهي از منكر در بين مردم گفت: در ابتدا بايد عامل به معروف باشيم بعد از مردم بخواهيم، چرا كه آن ها كار خود را در اين حوزه به خوبي انجام مي دهند.

وي با تاكيد بر لزوم مشاركت همه دستگاه هاي اجرايي در بحث امر به معروف و نهي از منكر گفت: همه ما به عنوان مسئولين جامعه بايد در برپايي اين فريضه مهم تلاش كنيم كه حضور در نماز جمعه و برپايي نماز جماعت ادارات مصداق بارز اين امر الهي است.

معاون استاندار سمنان توسعه فرهنگي و اخلاقي جامعه را در گرو عمل به اين فريضه شرعي دانست و افزود: توجه و احساس مسئوليت كردن نسبت به تحقق اين دو فريضه مهم الهي سبب مصون ماندن از آسيب هاي فرهنگي، اعتقادي نظام به ويژه نسل جوان كه دشمنان در جنگ نرم و تهاجم فرهنگي آنان را نشانه رفته اند خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار