مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) تربت‌جام در گفتگو با «بسیج» خبر داد؛

اشتغالزایی مددجویان تربت‌جامی با واگذاری 7 دستگاه تراکتور

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) تربت‌جام از اشتغالزایی مددجویان این نهاد با واگذاری 7 دستگاه تراکتور در راستای توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش با حضور بخشدار مرکزی شهرستان به ارزش 3میلیارد و 300 میلیون خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۰۴۹۰
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴
شیرمحمد شاکر برآبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، با اعلام این خبر توزیع تراکتورها را در جهت توسعه فرصت‌های شغلی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد برشمرد و گفت: هدف ذاتی این نهاد توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش است و اجرای طرح‌های اشتغالزایی مانند واگذاری این 7 دستگاه تراکتور می‌تواند نقش مؤثری در خودکفایی و استقلال مادی مددجویان داشته باشد.

وی افزود: 7 دستگاه تراکتور به ارزش 3میلیارد و 300 میلیونبا ده درصد تخفیف نسبت به قیمت اصلی در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه در اختیار خانوارهای تحت حمایت قرار گرفت که تسهیلات مربوطه از محل اعتبارات بانکی و کمیته امداد تأمین‌شده که مددجویان می‌بایست در اقساط بلندمدت بازپرداخت نمایند.

مدیریت کمیته امداد امام خمینی (ره) تربت‌جام، پایدارسازی طرح‌های اشتغالزایی، توسعه و رونق بخشی به بخش کشاورزی مددجویان روستا‌یی و جلوگیری از مهاجرت به شهر‌ها را از دیگر اهداف اصلی واگذاری تراکتورها عنوان کرد و اظهار داشت: این‌که تراکتورها در سه مدل مختلف و باقیمت‌های متفاوت توزیع شد که به‌طور میانگین ارزش هر دستگاه تراکتور 470 میلیون ریال است
ارسال نظرات
پر بیننده ها