خبرهای داغ:
امام جمعه سمیرم:

کنفرانس تهران فلسطین را زنده نگه داشت

امام جمعه سمیرم گفت: کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین باعث شد یاد مظلومیت ملت فلسطین زنده بماند
کد خبر: ۸۸۳۰۴۱۰
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳

به گزارش خبرنگار بسیج از سمیرم، امام جمعه سمیرم در خطبه های این گذشته نماز جمعه سمیرم با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی اظهار کرد: به برکت و میزبانی جمهوری اسلامی ایران کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین برگزار شد تا دنیا از مظلومیت ملت فلسطین و نیروهای مقاومت غافل نشود و موضوع فلسطین زنده بماند.

حجت الاسلام حسین رجایی پور افزود: با توجه به جنگ های اعراب علیه یک دیگر در کشورهایی همچون سوریه، عراق، یمن و دیگر کشورها موضوع فلسطین کمرنگ شده بود که با درایت جمهوری اسلامی و برگزاری چنین کنفرانس بزرگی این موضوع بار دیگر در صدر اخبار جهان قرار گرفت.

وی تقویت و معرفی مقاومت را یکی از ثمره های کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در تهران عنوان کرد و گفت: این کنفرانس با حضور مقام معظم رهبری و سخنان ایشان به جهانیان رساند که در فلسطین اشغالی چه روی داده و حقوق بشر غربی ها یک دروغ بزرگ است.

حجت الاسلام رجایی پور تصریح کرد: موضوع فلسطین امروز با مذاکره حل نخواهد شد و دیدیم در مذاکره با غربی ها در برجام ایران همه چیز داد و چیزی نگرفت و اعتمادی به مذاکره با آنان وجود ندارد.

وی اذعان کرد: مقام معظم رهبری در این کنفرانس مذاکره برای حل مشکل فلسطین را رد و خواستار تقویت جبهه مقاومت در کشور های اسلامی برای مقابله با جنایت ها و اشغال گری های رژیم صهیونیستی شدند.

خطیب نماز جمعه سمیرم گفت: قدرت های پوشالی غربی ها برای جهانیان نمایان شده و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند به زودی شاهد نابودی اسرائیل و پیروزی کامل مقاومت فلسطین خواهیم بود.

ارسال نظرات