خبرهای داغ:
حلقه های صالحین

برگزاری حلقه های صالحین با محوریت آگاه سازی در خصوص اعتیاد

به گزارش خبرنگار بسیج از خوانسار فرمانده سپاه ناحیه خوانسار از برگزاری کلاس های حلقه های صالحین با محوریت آگاه سازی و آموزش در خصوص اعتیاد ئ مواد مخدر خبر داد
کد خبر: ۸۸۲۹۷۷۵
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۸

به گزارش خبرنگار بسیج از خوانسار فرمانده سپاه ناحیه خوانسار از برگزاری کلاس های حلقه صالحین با محوریت آموزش و آگاه سازی در خصوص اعتیاد و مواد مخدر خبر داد.

سرهنگ محسن پاشایی اظهار کرد: یکی از مباحثی که در این باره پیگیری خواهد شد طراحی چشم انداز و افق کاری در زمینه مبارزه با مواد مخدر در کارگروه مبارزه با مواد مخدر شهرستان است.

وی افزود: متاسفانه در خصوص آگاه سازی و توجیه به ویژه در بین قشر دانش آموز دچار کمبودهایی هستیم و دشمن از این عدم آگاه سازی استفاده کرده و برنامه های خود را پیاده می کند.

فرمانده سپاه ناحیه خوانسار خاطر نشان کرد: در این باره برگزاری کلاس های توجیهی و آموزشی در قالب حلقه های صالحین پایگاه های بسیج را خواهیم داشت.

وی با تاکید براین که آموزش و آگاه سازی درباره معضل خانمان سوز مواد مخدر سرمایه گذاری است تصریح کرد: به طور مسلم مبارزه با مواد مخدر به تنهایی امکان پذیر نیست و اراده و عزم ملی و بسیج عمومی را می طلبد.

وی اضافه کرد: بازگشت به ارزش های اصیل اسلام و انقلاب و روی آوردن به سبک زندگی اسلامی از امور بازدارنده نسبت به مواد مخدر است.

ارسال نظرات