فرماندار خلیل آباد:

آمادگی رزمی دفاعی یکی از نیازهای ضروری آحاد جامعه است

فرماندار خلیل آباد گفت: برگزاری رزمایش های مختلف، به جهت حفظ آمادگی بیشتر تمام آحاد جامعه در مقابله با حوادث غیر مترقبه کمک می کند.
کد خبر: ۸۸۲۹۳۸۵
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، مجتبی شاکری، صبح امروز در نشست هماهنگی رزمایش الی بیت المقدس شهرستان با بیان اینکه دفاع همچنان باقیست، اظهار داشت: جنگ و دفاع همواره در عرصه های مختلف وجود دارد و باید همیشه آماده باشیم.

وی آمادگی رزمی، دفاعی را یکی از الزامات نیروهای نظامی و انتظامی دانست و خاطرنشان کرد: بسیجیان همیشه در عرصه های مختلف پای کار بودند و از آمادگی خوبی برخوردار هستند.

شاکری با اشاره به  نقش بی نظیر بسیجیان در کشور، تصریح کرد: بسیج در حادثه های طبیعی و غیرطبیعی همیشه پای کار بوده و نقش خود را به خوبی ایفا کرده است.

وی آمادگی رزمی و دفاعی را یکی از نیازهای ضروری دانست و اذعان کرد: برگزاری رزمایش های مختلف، به جهت حفظ آمادگی بیشتر تمام آحاد جامعه در مقابله با حوادث غیر مترقبه کمک می کند.

فرماندار خلیل آباد در پایان با بیان اینکه آمادگی و توان بیشتر در مقابله با حوادث و تهدیدات، آسیب کمتری را در پی دارد، تاکید کرد: دستگاه های اداری باید آمادگی ارائه خدمات به رزمایش الی بیت المقدس داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار