سردار جعفری:

همدلی و هماهنگی با تکه بر توان داخلی رمز موفقیت ماست/ سپاه در فعالیت‌های امنیتی و سازندگی سربلند بیرون آمده است

فرمانده کل سپاه پاسداران بیان داشت: سپاه در فعالیت‌های امنیتی و سازندگی سربلند بیرون آمده است.
کد خبر: ۸۸۲۸۴۴۳
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار جعفری امروز در مراسم بهره برداری از فاز نخست خط 2 قطار شهری مشهد مقدس، ضمن گرامداشت یاد شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم اظهار داشت: اولین مقوله در کارآمدی نظام جمهوری اسلامی ایمان به مکتب اسلام ناب محمدی است که در مجموعه سپاه و بسیج و دیگر بخش‌ها از جمله شهرداری مشهد وجود دارد.
 
وی در ادامه تعهد انقلابی را دومین عامل موفقیت نظام جمهوری اسلامی ایران برشمرد و افزود: مدیریت جهادی نیز یکی دیگر از عوامل موفقیت و کارآمدی نظام است که داشتن چنین روحیه‌ای برگرفته از دوران دفاع مقدس است.
 
فرمانده کل سپاه پاسداران چهارمین عامل کارآمدی نظام را همدلی بین دستگاه‌های اجرایی عنوان کرد و افزود: راه اندازی خط دو قطار شهری نیز نمود هماهنگی و همدلی شورای شهر، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) و شهرداری مشهد است.
 
سردار جعفری خاطر نشان ساخت: تکیه بر توان داخلی و توجه ویژه به اقتصاد مقاومتی در کنار عوامل مذکور سبب می‌شود که در بخش‌های مختلف کشور دچار مشکل نشویم.
 
وی بیان داشت: سپاه  با در نظر گرفتن همه موارد مذکور توانسته است در همه فعالیت‌های امنیتی و سازندگی خود سربلند بیرون بیاید.
 
وی با ابراز امیدواری گفت: برای شکوفایی بیش از پیش در آینده شاهد هم‌افزایی و همدلی بیشتر خواهیم بود.
 
فرمانده سپاه با اشاره به انتخابات آینده تاکید کرد: ملت شریف ایران با این اختیار گسترده‌ای که در پای صندوق رای دارند، سرنوشت خود را تعیین کنند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها