خبرهای داغ:
به همت ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع)

چهار هزار و پانصد نفر روز اردوی محرومیت زدایی در شهرستان های لردگان، فریدونشهر، چادگان، یاسوج و سمیرم

چهار هزار و 500 نفر روز اردوهای هفت روزه با محوریت موضوعی عمرانی، فرهنگی، آموزشی و اقتصاد مقاومتی در شهرستان های لردگان، فریدونشهر، چادگان و یاسوج توسط بسیج سازندگی غرب اصفهان به انجام رسید.
کد خبر: ۸۸۲۶۸۸۸
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) اصفهان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج غرب اصفهان در خصوص فعالیت های انجام شده توسط بسیج سازندگی این ناحیه اظهار کرد: اردو های یکروزه یکی از پر رونق ترین برنامه های این ناحیه بوده که در ظرفیت دو هزار نفر روز با استفاده از حلقه های صالحین و در محوریت کشاورزی و بهداشتی با استفاده از ظرفیت حوزه های مقاومت بسیج برادر و خواهر و همچنین حوزه های دانش آموزی و کلیه اقشار بسیج انجام شده است.
سرهنگ رضایی افزود: کانون بسیج مهندسی نیز اردو های جهادی سه روزه برگزار کرد که این اردو ها به ظرفیت ۹۶ نفر روز  و با هدف توجیه کشاورزی صنعتی بجای سنتی و همکاری و همیاری با کشاورزان مناطق محروم برگزار شده است.
فرمانده ناحیه امام رضا (ع) با اشاره به برگزاری اردوهای هفت روزه گفت: این اردو ها طی سال جاری در مناطق محروم شهرستان های لردگان، فریدونشهر، چادگان، یاسوج توسط اردوگاه های جهادی برادر و خواهر در بیش از چهار هزار ۵۰۰ نفر روز اردو اجرا شده است.
وی افزود: در این اردو های هفت روزه در موضوعات عمرانی، فرهنگی، آموزشی و اقتصاد مقاومتی فعالیت شد و در مناطق کمتر توسعه یافته غرب اصفهان نیز توسط اردوگاه های جهادی خواهر فعالیت شد.
رضایی در خصوص طرح هجرت بسیج گفت: سه هزار و 700 نفر روز اردوی 10 روزه در قالب طرح هجرت با استفاده از ظرفیت بسیج دانش آموزی این ناحیه نیز برگزار شد.
وی افرود: ناحیه امام رضا (ع) در این طرح توانست با همکاری نواحی یک، سه و پنج اداره آموزش و پروش  زیباسازی، بهسازی و مرمت ۳۴ باب مدرسه را به انجام برساند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات