خبرهای داغ:
امام‌ جمعه نطنز خبر داد

برگزاری اجلاس نماز نطنز با سخنرانی قائم‌مقام ستاد اقامه نماز کشور

امام جمعه نطنز گفت: اجلاس نماز شهرستان نطنز در روز ۱۰ اسفند با سخنرانی حجت‌الاسلام مظفری قائم‌ مقام ستاد اقامه نماز کشور در دانشگاه پیام نور این شهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۲۵۷۵۶
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵

به گزارش باشگاه خبرنگران بسیج در نطنز به نقل از فارس از نطنز، حجت‌الاسلام روح‌الله امینی عصر امروز در جلسه هماهنگی اجلاس نماز نطنز که در دفتر امام‌ جمعه برگزار شد، اظهار کرد: نماز یکی از فرایضی است که نقش مستقیم در زندگی مسلمانان دارد و در صورت توجه به نماز انسان از همه بدی‌ها دور و به‌ یقین می‌توان گفت که اگر واقعاً حق نماز ادا شود، تمام مشکلات فرد و جامعه مرتفع می‌شود.

وی افزود: بدون شک پرداختن به امور فرهنگی و تلاش در جهت تقویت نماز به‌ عنوان یکی از پایه‌های اساسی معرفت دینی در بین جامعه به‌ ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان می‌تواند جامعه را از آسیب‌های اجتماعی باز دارد.

امام‌ جمعه نطنز تصریح کرد: اجلاس نماز شهرستان نطنز هم به‌ منظور تقویت نماز به‌ صورت عمقی و ریشه‌ای در جامعه در شهرستان برگزار شده و انتظار می‌رود که همه دستگاه‌های اجرایی به‌ ویژه دستگاه‌های فرهنگی با استفاده از همه ظرفیت خود زمینه برگزاری باشکوه این اجلاس را فراهم کنند.

وی بیان کرد: اجلاس نماز شهرستان نطنز در روز ۱۰ اسفند با سخنرانی حجت‌الاسلام مظفری قائم‌ مقام ستاد اقامه نماز کشور در دانشگاه پیام نور این شهر برگزار می‌شود.

در ادامه حجت‌الاسلام سید آیت‌الله موسوی دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان نطنز اظهار کرد: برگزاری مسابقات شعر و عکس نماز توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسابقه نقاشی و دل نوشته نماز توسط ادارات آموزش‌ و پرورش نطنز و بادرود، مسابقه اذان توسط اداره اوقاف و امور خیریه نطنز و بادرود و مسابقه احکام نماز توسط دانشگاه آزاد بادرود از جمله برنامه‌های جنبی این اجلاس بوده که علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه احکام به آدرس اینترنتی www.badroudiau.ac.ir/unitest مراجعه کنند.

وی در ادامه گفت: همچنین مسابقه نگارش مقاله با موضوعات نماز و نقش آن در سبک زندگی سالم، نماز و نقش آن در تحکیم خانواده، نماز و کاهش آسیب‌های اجتماعی و نماز و نقش آن در اقامه امر به‌ معروف و نهی از منکر توسط دانشگاه پیام نور نطنز برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند مقالات خود را جهت شرکت در مسابقه به کمیته علمی مقالات دانشگاه پیام نور به ایمیل En@nt.isfpnu.ac.ir یا به آدرس پستی نطنز دانشگاه پیام نور ارسال کنند.

ارسال نظرات