حسن عباسی:

امریکا بدون شلیک یک گلوله به زودی از هم می پاشد/ سیاست اقتصاد غربی که در جامعه ما عمل می‌شود بر پایه طمع است

کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: اقتصاد کشور امریکا بر پایه ربا است و به این خاطر بدون شلیک گلوله به زودی از هم می‌پاشد.
کد خبر: ۸۸۲۵۴۷۶
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حسن عباسی عصر امروز در موسسه جوانان آستان قدس رضوی به تبیین بحث فروپاشی امریکا پرداخت.
 
این کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: مراکز تحقیقات استراتژیک غرب طبق تحلیل هایی که داشته اند به این نتیجه رسیده اند که امریکا رو به افول و فروپاشی است.
 
وی با بیان اینکه رویای امریکایی، فرانسوی و روسی فرهنگ مهاجم دارد که این رویا در سینمای هالیوودی بروز عینی دارد و این رویا آنی است و به زودی نابود می‌شود ولی رویای ایرانی اسلامی به ظهور اعتقاد دارد.
 
عباسی ادامه داد: انقلاب اسلامی نهضتی است که در حال توسعه و پیشرفت است و در کشورهایی چون لبنان، سوریه و عراق به سمت جلو حرکت می‌کند.
 
وی ابراز داشت: جنبش وال استریت در همه شهر‌های آمریکا و اروپا شروع شد و  در دست همه پلاکادر‌هایی تحت عنوان طمع حمل می‌شد، مردم اعتراض داشتند و می‌گفتند ما از دست قمار و ربا خسته شدیم.
 
وی ادامه داد: اقتصاد کشور امریکا بر پایه ربا است و به این خاطر بدون شلیک گلوله به زودی از هم می‌پاشد و ترامپ هم نمی تواند کاری انجام دهد.  
 
این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه موتور محرک جامعه کاپیتالیستی با طمع است، افزود: اگر این مقوله طمع و حرص و مصرف زیاد را از اقتصاد غرب الگو بگیریم جامعه رو به زوال خواهد رفت.
 
وی با اشاره به اهمیت زکات برای حل مشکلات معیشتی جامعه ابراز داشت: جامعه آمریکا در اثر طمع به فلاکت رسیده و این سیاست اقتصاد غربی که در جامعه ما عمل می‌شود بر پایه طمع است.
 
عباسی اظهار داشت: در جامعه ما یک سمت افرادی هستند که به دنبال حرص هستند و دسته دیگر ایثارگر هستند این در حالی است که تعداد افرادی به دنبال حرص حرکت می‌کنند، بیشتر شده است.

 

 

 


 
ارسال نظرات
پر بیننده ها