خبرهای داغ:
سردار محمدی در یادواره شهدای چنارود:

سازش با آمریکا مشکلاتمان را حل نمی کند

یادواره 44 شهید بخش چنارود شهرستان چادگان با حضور خانواده های معظم شهدا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چادگان، فرماندار، بخشدار چنارود، بسیجیان و عموم مردم بخش چنارود، در مسجد جامع روستای اورگان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۳۵۸۳
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج،در این یادواره شهدا سردار غلامرضا محمدی، کارشناس سیاسی سپاه، پس از بیان خاطراتی از شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس، به برخی مسائل سیاسی روز اشاره کرد. وی با توجه به عهد شکنی های اخیر آمریکا در قضیه برجام گفت: حُسن برجام این بود که برخی از مردم و مسئولین ما که فکر می کردند سازش با آمریکا همه مشکلاتمان را حل می کند متوجه اشتباه خود شدند و به روشنی دریافتند که به دشمن نمی توان اعتماد کرد. اگر ما در قضیه هسته ای و یا موشکی دقیقاً همان کاری را که آن ها می گویند اجرا کنیم باز هم دست از دشمنی برنخواهند داشت. چون آن ها با اصل نظام مخالفند.

سردار محمدی افزود: دلیل این که آمریکا با وجود این همه دشمنی، به ایران حمله نظامی نمی کند این است که می داند اگر جنگی اتفاق بیفتد، ایران تمام پایگاه های نظامی آمریکا در منطقه را هدف موشک های خود قرار می دهد و به فرمایش مقام معظم رهبری تلآویو و حیفا را با خاک یکسان خواهد کرد.

ترامپ می گوید ایرانی ها باید از اوباما متشکر باشند در صورتی که دولت اوباما بیشترین ظلم ها را درحق ملت ما انجام داد و سنگین ترین تحریم ها را برای ما وضع کرد.

سردار محمدی در ادامه به برخی از دستاورد های انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: قبل از انقلاب، آمریکا و شوروی جهان را دو قطبی کرده بودند، دو قطب شرق و غرب؛ که به برکت انقلاب اسلامی ایران این دو قطبی تغییر یافت به دو قطب متضاد استکبار و مقاومت

سردار محمدی به فرمایش اخیر مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: ما از این آقایی که تازه آمده (ترامپ) تشکر می کنیم چون آبروی آمریکا را برده و فساد سیاسی، اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی که در آمریکاست را علنی بیان کرد.


ارسال نظرات