مدیرعامل هلال احمر آذربایجان شرقی:

راه اندازی نمایندگی توریسم درمانی مجتمع دارویی هلال در تبریز

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان شرقی در نشست مشاور درمان و معاونت مال مدیرعامل مجتمع دارویی درمانی هلال ایران، از آمادگی هلال احمر استان برای راه اندازی نمایندگی توریسم درمانی مجتمع دارویی هلال در تبریز خبر داد.
کد خبر: ۸۸۲۳۱۹۱
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی هلال احمر استان، سعید کنعای گفت: با توجه به ظرفیت عظیم مجتمع دارویی درمانی هلال ایران در ابعاد مختلف به ویژه بحث توریسم درمانی و همچنین ارتباط و مراوداتدرمانی تبریز به عنوان بزرگترین شهر در شمالغرب کشور با کشورهای همسایه، جمعیت هلال احمر استان این آمادگی را دارد که با انعقاد تفاهم نامه همکاری نسبت به ایجاد دفتر نمایندگیتوریسم درمانی مجتمع دارویی درمانی هلال ایران در تبریز اقدام کند.

مدیرعامل مجتمع دارویی درمانی هلال ایران نیز با اشاره به جایگاه مجتمع دارویی درمانی هلال ایران گفت: مجتمع داروئی درمانی هلال ایران در راستایتسکین آلام بشری و حمایت از زندگی و سلامت انسان ها برابر اصول هلال احمر بدون در نظر گرفتن هیچگونهتبعیض میان آن ها، فعالیت های خود را برای ارائه خدمات درمانی و توانبخشی ارائه می دهد.

دکتر چوبینه ادامه داد: به لحاظ جایگاه بین المللی هلال احمر ایران، بسیاری از بیماران کشورهای دیگر با اطمینان کامل، مجتمع دارویی درمانی هلال ایران را انتخاب و روند درمان خود را به این مرکز می سپارند.

وی با ابراز خرسندی از ارتقا همکاری مجتمع با هلال احمر آذربایجان شرقی، ازپیشنهاد ایجاد دفتر نمایندگی توریسم درمانی مجتمع در تبریز استقبال کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار