خبرهای داغ:
حاشیه‌های مراسم 22 بهمن در همدان؛

مردم دارالمومنین همدان در 22 بهمن حماسه‌ای دیگر خلق کردند

همزمان با سراسر کشور در سالروز سی و هشتمین جشن پیروزی انقلاب مردم دارالمومنین همدان در راهپیمایی 22 بهمن حماسه‌ای دیگر خلق کردند.
کد خبر: ۸۸۲۲۸۲۸
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴
مردم دارالمومنین همدان در 22 بهمن حماسه‌ای دیگر خلق کردند

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همزمان با سراسر کشور در سالروز سی و هشتمین جشن انقلاب مردم دارالمومنین همدان با حضور حماسی و انقلابی در راهپیمایی 22 بهمن حماسه ای دیگر خلق کردند و وفاداری خود را در حفظ و پایداری ازآرمان های انقلاب به نمایش گذاشتند.

مردم همیشه در صحنه و ولایی همدان با وجود هوای سرد برفی زمستانی از ساعت‌ها قبل از شروع مراسم با حضور در محل تجمع گرمابخش مراسم شده اند.

با توجه به تقارن راهپیمایی امسال با روز جمعه و تأکید بر برگزاری آیین سیاسی - عبادی نماز جمعه شرکت کنندگان ابتدا در میدان امام همدان تجمع کردند و سپس در مسیر خیابان شریعتی، چهار راه شریعتی، میدان شریعتی، خیابان پاسداران به راهپیمایی پرداختند و در نهایت برای ادای فریضه الهی نمازجمعه در حسینیه امام گرد هم آمدند.

مردم همدان امسال پرشور‌تر و با صلابت‌تر از سال‌های قبل با راهپیمایی روز 22 بهمن ماه، با نجوای استقلال خواهی و وحدت طلبی خویش و فریادهای بلند «الله اکبر»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل» و... در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، ضمن اعلام انزجار و خشم از دشمنان بار دیگر دین خود را به آرمان‌های انقلاب و امام (ره) ادا كرده و با مقام معظم رهبری تجدید میثاق كردند.

در این مراسم همه اقشار اززن و مرد، پیـر و جوان با گام‌های استوار آمده‌اند تا با حضور حماسی و گسترده خود براستکبار گوشزد کنند که با تبعیت کامل از ولایت در راه تحقق آرمان‌ها و اهداف اسلامی از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم تا آن را به صاحب اصلی انقلاب، امام زمان(عج) برسانیم.

شرکت کنندگان در مراسم با در دست داشتن پلاكاردهایی با مضامین، « ملت ما بیدار است؛ از فتنه گر بیزار است»، « مادامی که در راه حقیم پیروزیم»،‌ « مرگ بر امریکا» ، «مرگ بر اسرائیل» ، «من انقلابیم» و «هر خرید کالای ایرانی، یک مرگ بر امریکا» و پرچم‌های سه رنگ جهوری اسلامی ایران،و همچنین بادکنک‌های رنگی در دست کودکان جلوه خاصی به مراسم داده بودند.

برگزاری سرود دسته‌ جمعی توسط دانش‌آموزان در وسط جمعیت شور و هیجان خاصی در برنامه ایجاد کرده بود.

شرکت کنندگان پس از سردادان شعار های انقلابی درمسیر منتهی به حسینیه امام (ره) به راهپیمایی پرداختند و خود را برای شرکت در فریضه الهی نماز جمعه آماده کردند.

در حسنیه امام پس از قرائت قطعنامه که در انتهای هر بند ندای «الله اکبر» به گوش می رسید، آیت‌الله عالمی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی به ایراد سخنرانی پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات