خبرهای داغ:
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز برنده‌تر از سلاح «الله اکبر» نیست، گفت: کلیدواژه و رمز پیروزی ملت ما همین «الله اکبر» بوده است .
کد خبر: ۸۸۲۲۸۰۹
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان نهاوند، دکتر حسن بهرام نیا امروز در جمع راهپیمایان 22 بهمن در نهاوند اظهار داشت: امروز مردم با حضور خود هم پا و هم نوا با ملت بزرگ اسلامی نشان دادند که با فریاد «الله اکبر» به جنگ با ناوهای دشمن آمده‌اند.

وی با بیان اینکه امروز برنده‌تر از سلاح «الله اکبر» نیست، افزود: کلیدواژه و رمز پیروزی ملت ما همین «الله اکبر» بوده است .

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همین «الله اکبر»های مردم بود که رژیم ستمشاهی را به زیر کشید و نهضت و نظام جمهوری اسلامی را به پیروزی رساند.

وی گفت: وحدت مردم در به ثمر رساندن این انقلاب یکی دیگر از علل پیروزی انقلاب بود که با رهبری های امام خمینی(ره) انقلابی تاریخی را رقم زدند.

بهرام‌نیا تصریح کرد: مردم نهاوند هم از جمله ملتی بودند که برای اولین بار مجسمه شاه خائن را پائین کشیدند و به جهانیان ثابت کردند که ملت ایران هرکاری که بخواهند انجام می دهند تا ظلم وستم را از ایران دور کنند .

وی اضافه کرد: تاریخ فراموش نخواهد کرد که گروه ابوذر با رهبری «حاج محمد طالبیان» بر رژیم طاغوت تاختند و سینه های خودشان را سپر تیرهای زهرآگین استبداد کردند ودر این راه به شهادت رسیدند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم نهاوند از روزهای آغازین مبارزات برای پیروزی انقلاب و به دست آوردن آن تلاش کرده است تا جایی که در دوران انقلاب تعدادی از فرزندان خود را تقدیم کرده است و در عرصه‌ دفاع مقدس نیز 850 شهید تقدیم این انقلاب کردند .

وی گفت: مردم باید درباره جنایات و نظام مستبدانه ستم شاهی برای نسل جوان همه چیز را بازگو کنند تا بدانند چه نظلمی داشته ایم و اکنون بعد از سی و هشت سال به کجا رسیده ایم .

بهرام‌نیا افزود: جوانان ما باید بدانند برای جشن 2500 ساله شاهنشاهی چه هزینه های گزافی از جیب ایران رفته است و چه ضربه هایی به ایران زدند ، در آن زمان تنها 45 درصد کشور ما باسواد بودند اما با پیروزی انقلاب همه از نعمت سواد برخوردار شوند.

وی اضافه کرد: به برکت رهبری این نهضت امام (ره)،انقلاب اسلامی در 22 بهمن سال 57 با شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی به پیروزی رسید .

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: به برکت نظام جمهوری اسلامی،آزادی در کشور تا آن حد است که همه به راحتی حق اظهار نظر در جامعه را دارند و هیچ کس حق دخالت در امور کشورمان را ندارد حتی با مذاکره و آمریکا برای ما همین آمریکای خائن است و هیچ گاه دوست نمی شود .

انتهای پیام/

ارسال نظرات