خبرهای داغ:
نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی:

برای حفظ انقلاب و نظام باید روحیه انقلابی‌گری را حفظ کنیم

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آن چیزی که ما را حفظ می کند روحیه انقلابی است پس باید در این حوزه ثابت و استوار بمانیم، گفت: برای حفظ انقلاب و نظام باید روحیه انقلابی‌گری را حفظ کنیم و تا بتوانیم در برابر دشمن پیروز شویم.
کد خبر: ۸۸۲۲۸۲۷
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ، محمدعلی پورمختار در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کبودراهنگ با تبریک ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: یاد و نام همه شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی، شهدای هسته ای، شهدای مدافع حرم و نیز یاد امام شهدا را گرامی می داریم.

وی با بیان اینکه خداوند امروز نیز عنایت خود را بر ملت ایران با نزول برکات و عنایت آسمانی‌اش یک بار دیگر اعلام کرد، ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران با یک شعار اساسی آغاز شد و به پیروزی رسید و همین شعار به عنوان دستاورد اصلی و اساسی این انقلاب است و آن شعار «استقلال آزادی و جمهوری اسلامی» است.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این نقشه راه انقلاب اسلامی است که امام (ره)معمار کبیر انقلاب اسلامی برای نسل انقلاب و همه نسل‌های آینده ترسیم فرموده است.

وی با بیان اینکه حرکت ملت ایران برای قطع همه وابستگی‌هایی بود که رژیم پهلوی برای ملت ایران ایجاد کرده بود، افزود: غل و زنجیرهای وابستگی به نحوی بود که ملت ایران را از فکر اینکه توان دارد سرپای خود بایستد منصرف کرده بود و شعار «نمی توانیم باید از خارج وارد کنیم، باید وابسته با خارج باشیم» را سر می دادند.

پورمختار گفت: این استقلال سیاسی است که نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان یکی از مستقل‌ترین کشورها در نظام بین الملل است و در برابر فشارها و تهدیدات سربلند ایستاده است و این استقلال یکی از بزرگ‌ترین و اساسی‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به آزادی‌های قبل از انقلاب که همه چیز بر مبنای تحمیل، زور، نیزه و اجبار بود، گفت: همه اینها برچیده شد و آزادی بر چارچوب اسلام و قوانینی که منطبق شرع مقدس اسلام است به اشکال مختلف وجود دارد و باید این را حفظ کنیم.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: گرچه افرادی هستند که به این نوع آزادی‌ها اعتقاد ندارند و معدودی نیز به‌دنبال آزادی خاص غربی، بی بند و باری و... هستند که به هیچ وجه مورد قبول شرع و ملت مومن و متدین ایران نیست.

وی با اشاره به شبکه های اجتماعی که یک فرصت بسیار خوب اما تهدید جدی برای نسل جوان است، گفت: از جمله تهدیدات آن ترویج آزادی‌های غربی است که زیربنای آن بی بندوباری، خروج از چارچوب‌های اخلاقی است.

پورمختار با تأکید بر ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی افزود: اخلاق سیاسی، رفتار، خانواده و تربیت و ... همه باید منطبق با قرآن کریم باشد و امید است بتوانیم در حوزه فرهنگی موفقیت های بیشتری کسب کنیم.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی دستاورد بزرگی برای همه ما است، تصریح کرد: امروز دشمنان ما می‌خواهند روحیه انقلابی و شعارهای انقلابی را از ملت ایران بگیرند.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بحث نفوذ گفت: مقام معظم رهبری در طول سال جاری بارها در جلساتی که با مردم، مسئولین و نخبگان تاکید بسیاری بر حفظ روحیه انقلابی، اصل انقلاب و ضروت حفاظت از آن داشته‌اند.

وی با بیان اینکه انقلابی بودن ما را در مقابل توطئه های دشمنان مقاوم می کند، تصریح کرد: روحیه انقلابی داشتن اراده را برای ایستادگی و مقابله با مجموعه توطئه های مختلفی که از سوی دشمنان طراحی و اجرا می شود حفظ می کند.

پورمختار درخصوص تحریم‌های ظالمانه که اعمال شده و هم اکنون نیز ادامه دارد، گفت: اگر روحیه انقلابی نبود مسئولین ما مجبور به سازش می شدند و از طرفی روحیه انقلابی به همه ما به ویژه مسئولین این قدرت را می دهد که کار، روش و مدیریت جهادی داشته باشند.

وی با بیان اینکه مسئولین باید کار جهادی و بی منت انجام بدهند، افزود: در روش حکومت داری و اداره امور کشور باید صداقت داشته باشند و سیاسی‌کار نکنند.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انقلابی بودن به شجاعت در بیان مواضع در مقابل آمریکا و انگلیس خبیث و رژیم صهیونیستی و اعلام حمایت از مقاومت است، اظهار کرد: این یک روحیه انقلابی است در غیر اینصورت به تعارف تمام خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرموده‌اند در حوزه مسائل سیاسی کشور به چپ و راست کاری ندارم، گفت: اخیرا در یک جمله ناب‌تر فرمودند که عنوان اصولگرایان و اصلاح طلبان در اینجا جایگاهی برای من ندارد اصل انقلابی بودن است.

پورمختار گفت: روسای جمهوری ها آمدند و رفتند بعضاً ایستادگی کردند در مقابل روحیه انقلابی ، جریان اصیل انقلابی در نسل انقلابی حتی در نسل های دوم، سوم و چهارم در عرصه های مختلف، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی وجود دارد این خوشبختانه وجود دارد
وی با بیان اینکه آن چیزی که ما را حفظ می کند روحیه انقلابی است پس باید در این حوزه ثابت و استوار بمانیم، گفت: برای حفظ انقلاب و نظام باید روحیه انقلابی‌گری را حفظ کنیم و تا بتوانیم در برابر دشمن پیروز شویم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات