خبرهای داغ:

بیانیه پایانی در اعتراض به تغییرات و انتصابات اخیر در شهرستان ملایر

در بیانیه پایانی تجمع روحانیون و دانشگاهیان ملایر آمده است: روحانیون و طلاب شهرستان ملایر ضمن درخواست پاسخگویی به مطالباتشان هشدار می‌دهند که از نجابت انقلابیون ملایر سوءاستفاده نشود که اگر این سیل خروشان انقلابی به حرکت درآید با اقدامی انقلابی به‌موقع چشمه فتنه را کور خواهد کرد.
کد خبر: ۸۸۳۷۵۲۳
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، امروز جمعی از طلاب، روحانیون و دانشگاهیان و اقشار مردم ملایر با تجمع در مقابل فرمانداری نسبت به عزل و نصب‌های اخیر این شهرستان اعتراض کردند.

در پایان اعتراض نیز بیانیه‌ای به شرح ذیل قرائت شد:

«ضمن تقدیر از اقدام انقلابی امام‌جمعه ملایر در خطبه‌های نماز جمعه و موضع‌گیری مجاهدانه نماینده پرتلاشمان حجت‌الاسلام آزادی‌خواه و دفاع نیروهای انقلابی به استحضار می‌رساند:

علما و روحانیون ضمن حفظ حرمت‌ها و رعایت منش و آداب به مسئولین شهرستان به جهت اقدامات اخیر تذکر جدی می‌دهد که چرا در عزل و نصب‌ها که البته بوی سیاسی‌کاری می‌دهند، با بزرگان و حوزه و روحانیت، امام جمعه ملایر، نمایندگان ولی‌فقیه در سپاه و دانشگاه مشورت نمی‌شود؟ چرا مقابل دلسوزی‌های خالصانه عده‌ای جبهه می‌گیرند؟

چرا در ایامی که فضای سیاسی کشور به انقلابی و غیرانقلابی تبدیل‌شده است، اقدامی انقلابی صورت نمی‌گیرد، چرا نماینده محترم مجلس آقای کاظمی بعد از مشکلات و تائید صلاحیت و رأی مردم به آن‌ها دهن‌کجی نموده و به دیدار یکی از سران فتنه رفته‌اند، چرا دوباره تجربه تلخ مجلس ششم را در نوشتن نام و امضا بعضی لایحه‌ها فقط به خاطر سیاسی‌کاری برخی احزاب و گروه‌ها انجام می‌دهند.

در سالی که قرار بود اقتصاد مقاومتی همراه با اقدام و عمل باشد، به جای اقدام و عمل‌های لازم کارها، سیاسی شده است و با توجه به زمان باقی‌مانده به انتخابات چرا بدون توجه به مسئله اتحاد ملی و همدلی، تغییرات بدون دلیل از شهرستان اتفاق می‌افتد ، چرا افرادی که درجاهای دیگر مشکلاتی داشته‌اند در شهرستان انقلابی ملایر به‌کارگیری می‌کنند و چراهای دیگر.

لذا روحانیون و طلاب شهرستان ملایر ضمن درخواست پاسخگویی به مطالباتشان هشدار می‌دهند که از نجابت انقلابیون ملایر سوءاستفاده نشود که اگر این سیل خروشان انقلابی به حرکت درآید با اقدامی انقلابی به‌موقع چشمه فتنه را کور خواهد کرد

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار