خبرهای داغ:
رئیس حوزه علمیه معصومیه خواهران شهرستان نهاوند با بیان اینکه ما در مقابل این انقلاب وظایفی داریم، گفت: نقش ما در استمرار انقلاب حضور از روی آگاهی و داشتن قدرت تحلیل است.
کد خبر: ۸۸۲۲۸۷۰
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، معصومه بحیرایی در نشست بصیرتی حوزه علمیه خواهران با اشاره به زندگی پیامبر(ص) و حضرت خدیجه(س) و همچنین حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) اظهار داشت: ما باید این بزرگواران را الگو و سرمشق زندگی خود قرار دهیم.

وی افزود: اولین زن شهیده در راه اسلام سمیه بود که به خاطر دین اسلام سختی‌های بسیاری را تحمل کرد .

رئیس حوزه علمیه معصومیه خواهران شهرستان نهاوند ابراز داشت: در اوایل انقلاب نیز بودند زنانی که با الگوگیری از حضرت خدیجه(س) پا به پای مردان همه هستی خود را برای انقلاب هزینه و شکنجه‌های طاقت‌فرسایی را تحمل کردند.

وی با اشاره به زندگی مرحومه «دباغ» افزود: برای به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی خون‌های بسیاری ریخته شده است و بسیاری از مادران فرزندان خود را تقدیم این انقلاب کردند تا این انقلاب به ثمر بنشیند.

بحیرایی با بیان اینکه ما در مقابل این انقلاب وظایفی داریم، گفت: آنها انقلاب کردند که ما در استمرارش نقش‌آفرین باشیم.

وی با تأکید بر اینکه نقش ما در استمرار انقلاب حضور از روی آگاهی و داشتن قدرت تحلیل است، افزود: وقتی می‌گوییم «مرگ بر آمریکا» اگر کسی شبه‌ای مطرح کرد سریع نگوییم راست می‌گوید .

رئیس حوزه علمیه معصومیه خواهران شهرستان نهاوند در ادامه با تأکید بر به حضور حداکثری و آگاهانه در راهپیمایی 22 بهمن ماه گفت: این حضور عمل صالح محسوب می شود و آیه 120 سوره توبه مصداق این عمل صالح است .

انتهای پیام/

ارسال نظرات