رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه:

ملت ایران نیازی ندارد به سمت غرب دست دراز کند

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اظهار داشت: ملت ایران دارای یک تاریخ و فرهنگ غنی است و نیازی ندارد دستش را به سمت غرب دراز کند.
کد خبر: ۸۸۲۲۷۲۶
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی امروز در اجتماع راهپیمایان 22 بهمن ماه مشهد در جوار بارگاه منور رضوی اظهار داشت: بررسی شعارهای مردم از جمله راه های مطالعه تاریخ انقلاب است و شعارها هم همه بیانگر حریت و آزادگی این ملت و برخاسته از تفکر و خواست آنان بوده است.

وی گفت: موتور محرکه انقلاب شهادت و ظلم ستیزی است که ویژگی های مشترک انقلاب حسینی (ع) و نیز انقلاب ما بود.
 
تقوی اشاره داشت: ملت ایران دارای یک تاریخ و فرهنگ غنی است و نیازی ندارد که دست خود را به سوی غرب دراز کند، تهاجم فرهنگی می‌تواند در مواجهه با یک ملت رشید و با هویت و غنی ناموفق باشد.
 
وی با بیان اینکه همه گرفتاری‌های ما به فرموده امام و رهبری از آمریکا است، ادامه داد: کسانی که امروز و در آینده در کشور مدیریت می کنند باید بدانند این ملت دست مطهر شهدا و والدین آنان را در دست آمریکا نمی گذارد و سازش نمی کند.
 
حجت الاسلام والمسلمین تقوی افزود: صهیونیست ها و آمریکا دشمن همیشگی این ملت هستند و خواهند بود و این ملت سرافراز هرگز استکبار را تحمل نمی کند.
 
وی گفت: نخستین جرقه انقلاب اسلامی از مدرسه فیضیه قم در کنار حرم حضرت معصومه (س) شکل گرفت و امروز این مدرسه به یک جریان فکری و فرهنگی تبدیل شده و مرکز رویش و پویش اندیشه انقلابی است که جلوه گری های آن را می توان در اقصا نقاط کشور و جهان اسلام دید.
 
وی بیان کرد :مردم با این اعتقاد به رهبری دل دادند و پشت سر او حرکت کردند و بی تردید می توان گفت که امام (ره) در بین انقلاب های تاریخی دنیا جزو معدود رهبرانی است که از قوه قهریه برای شکستن طاغوت استفاده نکرد و بر دلها مسلط شد.
 

ارسال نظرات
پر بیننده ها