خبرهای داغ:
بيانيه/

بيانيه مجمع فاطمي بسيج دانش آموزي استان خراسان جنوبي

مجمع فاطمي بسيج دانش آموزي استان خراسان جنوبي بيانيه اي صادر كرد.
کد خبر: ۸۸۲۲۲۷۹
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵
به گزارش خبرگزاري بسيج از خراسان جنوبي، مجمع فاطمي بسيج دانش آموزي استان خراسان جنوبي بيانيه اي را صادر نمودند.

متن بيانيه بدين شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحيم

انقلاب اسلامي ايران كه نشات گرفته از نهضت انبياء (ص) و دستورات الهي به رهبري حضرت امام خميني (ره)  و رهبر فرزانه انقلاب اسلامي  در دوره هاي گوناگون در بيش از سه دهه حيات نوراني و طيبه خود، بالندگي خود را همچون شجره طيبه اي بر سر كشور هاي برخاسته از خواب گران انداخته است و مي رود تا در تداوم راه خويش با فتحي عظيم پرچم  انقلاب را به دست صاحب اصلي اش منجي  عالم بشريت حضرت مهدي (ع) تحويل نمايد.

1. در اين خيل عظيم مسروريم و سرافراز كه در دهه مباركه فجر انقلاب اسلامي و در آستانه ي روز 22  بهمن همان روز افتخار و سربلندي ملت آزاده و قهرمان ايران روز شكوه و ايثار و عظمت و اوج قيام و الهي شدن!روزي كه ملت شهيد پرور ايران با رهبري داهيانه زعيم عاليقدر جهان اسلام و بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني (ره)و با تاسي از آموزه هاي اسلام ناب محمدي (ص) طومار 2500ساله ر‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍ژيم طاغوتي استكبار و استبداد را درهم پيچيدند و روح اميد و احساس و غرور و خود باوري را در كشور زنده كردند.

ضمن پاسداشت يوم الله 22 بهمن و اعلام تجديد ميثاق با آرمانهاي معمار كبير انقلاب اسلامي و دعوت از آحاد مردم و اقشار انقلابي به خصوص دانش آموزان عزيز در راه پيمايي 22بهمن پاسخ محكمي به ياوه گويي هاي اخير رئيس جمهور آمريكا خواهيم داد.

2. امروز كه عده اي تلاش مي كنند تا بسيج اين محور معنوي و عظيم را به حاشيه برانندما بسيجيان عضو مجمع فاطمي اين آينده سازان انقلاب اسلامي در خراسان جنوبي اعلام مي كنيم كه بسيج دانش آموزي به عنوان تشكلي امين و متدين  از يادگاران جاودانه امام امت است  نهادي مردمي و انقلابي كه بر پايه ايمان و اخلاص و خون تمامي شهيدان عزيز بخصوص 36 هزار شهيد دانش آموز  بنا شده است و تاروزي كه نداي هل من ناصر رهبر عزيزمان ما را به عرصه هاي جهاد  و ايمان مي خوانند با صراحت اعلام مي كنيم كه تا آخرين نفس در اين ميدان مي مانيم و هر روز تلاش مي كنيم  و از مسئولين عزيز مي خواهيم در اين راه در كنار ما باشند و حمايت هايشان را از ما دريغ ننمايند.

 از دولتمردان مي خواهيم به وعده هايشان عمل كنند تا كشور قله هاي علمي،فرهنگي و اقتصادي  را يكي پس از ديگري فتح نمايد نه اينكه هر روز شاهد عقب رفت دستاورد ها باشيم.

3. آنچه تا كنون رمز ماندگاري انقلاب اسلامي در پهنه ي گيتي بوده است در حقيقت همان مولفه ها و اركان اصلي انقلاب يعني : اسلام ،رهبري و مردم هستند لذا با توجه به تاكيدات اخير رهبر فرزانه انقلاب اسلامي حضرت امام خامنه عزيز ( مدظله العالي ) از همگان مي خواهيم وحدت كلمه را در شرايط كنوني كه بيش از هر زمان كشور بدان نياز مند است حفظ نمايند.

4. به بركت انقلاب اسلامي و جاري شدن روحيه انقلابي و تفكر جهادي و استقلال خواهي ملت ايران، رمز برون رفت از شرايط كنوني و نجات از شرايط خفت بار وابستگي به قدرت ها توجه به ظرفيت درون است ما دانش آموزان با لبيك به نداي رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه اي (مدظله العالي) ميثاق و عهد مي بنديم كه تمام مايحتاج خود را از توليدات داخلي و ملي مان تهيه نماييم و به شدت با خريد و استفاده از هر گونه كالاي خارجي مخالفيم و واردات و خريد و استفاده و ترويج و تبليغ هر گونه كالاي آمريكايي-انگليسي و آلماني را بشدت تحريم مي كنيم.

5. ما دانش آموزان عضو مجمع فاطمي استان پوشش چادر را به عنوان حجاب برتر در جهت هدايت و صيانت به دوستان و هم سالان خود مي دانيم و آن را نماد عزت در برابر تمايلات شيطاني مي پنداريم و معتقديم حجاب يك حركت فطري، عقلي، منطقي و اسلامي است.

ما بر حفظ پوشش زن مطالبه جدي داشته و از مسوولين و متوليان امربه معروف و نهي از منكر و ناجا و سپاه در استان خواهانيم به شدت با مظاهر بي عفتي و بي حجابي برخورد نمايند.

در آستانه دهه ي فاطميه بزرگ بانوي عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و سفير و پيام آور دشت كربلا عقيله بني هاشم حضرت زينب (س) عهد مي بنديم حجاب و سيره فاطمي را هميشه مراعات نماييم و مدافع حريم ولايت در همه زمان ها باشيم.

6.ما اميد داريم از وزارت آموزش و پرورش با تربيت و بكارگيري و سازمان دهي نيروهاي توانمند و واجد شرايط و بسيج امكانات و منابع و تدوين برنامه هاي اجرايي كوتاه مدت و بلند مدت در سطح ملي و استان ها و جلب مشاركت و همكاري ساير دستگاه ها و نهادها اقدامات لازم را براي تحقق مفاد سند تحول بنيادين معمول نمايند تا فرزندان عزيز ايران اسلامي آن گونه كه در اين سند بيان شده است به مراتبي از حيات طيبه نائل آيند، انشاءالله .

والسلام عليكم و رحمه الله و بركاته

 مجمع فاطمي بسيج دانش آموزي استان خراسان جنوبي
21بهمن ماه 1395
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار