خبرهای داغ:
معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تأکید کرد

نقش مهم رسانه در هویت‌بخشی به نسل امروز

معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه باید اختلاف سلیقه‌ها را کنار بگذاریم و در راه انقلاب حرکت کنیم، گفت: برای هویت‌بخشی به نسل امروز رسانه باید بیش از گذشته ایفای نقش کند.
کد خبر: ۸۸۲۱۱۹۳
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی بقایی در نشست هم اندیشی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) با اصحاب رسانه با اشاره به نقش رسانه اظهار داشت: شاید در حوزه رسانه با اختلاف سلیقه مواجه باشیم و هر رسانه‌ای سلیقه خود را داشته باشد اما برخی از موضوعات نیاز به انسجام و هم‌افزایی دارد.

وی افزود: رسانه‌ها باید در حوزه انقلاب اسلامی ید واحد باشند و منسجم حرکت کنند تا بتوانند موضوع انقلاب اسلامی را به عنوان پیکره واحد کار کنند.

معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: باید اختلاف سلیقه‌ها را کنار بگذاریم و در راه انقلاب حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه اگر بتوانیم هم‌افزایی و اشتراکات خود را بهتر کنیم به طور قطع کارهای بهتری می‌توانیم انجام دهیم، گفت: رسانه‌های استان در بسیاری از حوزه‌ها بیش از 50 درصد اشتراک دارند و باید در موضوعات اساسی اختلافات را کنار بگذارند.

بقایی با اشاره به درخشش استان همدان در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس ابراز داشت: گاه در مناسبت‌های مختلف به نقش و حضور مهم استان همدان پرداخته نمی‌شود و رسانه‌ها از آن غفلت می‌کنند که پیشنهاد می‌شود در حوزه رسانه تقویم بومی تدوین شود.

وی افزود: در 21 بهمن ماه سه شهر اسدآباد، بهار و شهرستان همدان نقش مهمی در انقلاب اسلامی داشتند که به عنوان اولین مرصاد انقلاب اسلامی بود .

معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه دومین مرصادی که همدان حضور مؤثری داشت در پنجم مرداد 67 بود، اظهار داشت: باید به این مهم و نقش همدان در انقلاب اسلامی بیشتر پرداخته شود.

وی با اشاره به نقش رسانه در انتقال ایثارگری‌ها و رشادت‌های رزمندگان تأکید کرد: برای هویت‌بخشی به نسل امروز رسانه باید بیش از گذشته ایفای نقش کند.

بقایی در ادامه با اشاره به رونمایی از تقریظ مقام معظم رهبری بر چهار کتاب در همدان عنوان کرد: مطالبه‌گری را در بحث ایثار و شهادت باید توسعه دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات