خبرهای داغ:
تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «وقتی مهتاب گم ‌شد» با حضور مسئولان کشوری و استانی در همدان رونمایی شد.
کد خبر: ۸۸۲۱۶۹۴
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، در مراسم ششمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت که با حضور مسئولان کشوری و استانی در حسینیه امام(ره) همدان برگزار شد از تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب « وقتی مهتاب گم ‌شد » رونمایی شد.

کتاب «وقتی مهتاب گم شد» روایت عاطفی و انسانی از خاطرات جانباز سرافراز علی خوش‌لفظ، همرزم حاج احمد متوسلیان است که به قلم حمید حسام نوشته شده است.

متن تقریظ رهبری بر کتاب «وقتی مهتاب گم شد» به شرح ذیل است:
«
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

بچه‌های همدان؛ بچه‌های صفا و عشق و اخلاص؛ مردان بزرگ و بی‌ادعا؛ یاران حسین (ع)؛ یاوران دین خدا .. و آنگاه مادران؛ مردآفرینان شجاع و صبور و... و آنگاه فضای معنویت و معرفت؛ دلهای روشن، همت‌ها و عزم‌های راسخ؛ بصیرت‌ها و دیدهای ماورائی .. این‌ها و بسی جویبارهای شیرین و خوشگوار دیگر از سرچشمه‌ این روایت صادقانه و نگارش استادانه، کام دل مشتاق را غرق لذت می‌کند و آتش شوق را در آن سرکش‌تر می‌سازد.

راوی، خود یک شهید زنده است. تن بشدت آزرده‌ او نتوانسته از سرزندگی و بیداری دل او بکاهد، و الحمدلله رب العالمین. نویسنده نیز خود از خیل همین دلدادگان و تجربه‌دیدگان است. بر او و بر همه‌ آنان گوارا باد فیض رضای الهی؛ ان‌شاء‌الله.

درباره‌ نگارش این کتاب، آنچه نوشتم کم است؛ لطف این نگارش بیش از این‌ها است. مقدمه‌ کتاب یک غزل به تمام معنی است. 95/10/18.»

انتهای پیام/

ارسال نظرات