افتتاح 5 طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان درگز

همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر 5 طرح عمرانی و خدماتی در شهر های درگز، نوخندان و روستاهای بخش مرکزی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۸۸۲۰۱۴۳
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، این طرح ها شامل ساختمان و دهیاری روستای گلخندان  با 45 متر زیر بنا و زمین 150 متر مربع و اعتبار 25 میلیون تومان، پارک و فضای سبز روستای چقر به مساحت یک هزار متر مربع و صرف اعتباری معال 60 میلیون تومان و سه واحد مدد جویی کمیته امداد امام خمینی (ره) هریک با زیر بنای 60 متر مربع و با صرف اعتباری معادل 75 میلیون تومان می باشد.
 
صادق اکبری رییس کمیته امداد امام (ره) در گفتگو با خبرنگار ما افزود: با اجرا و بهره برداری از این طرح ها 150 خانوار اهالی روستاهای یاد شده از مزایای آن بهره مند خواهند شد.
 
وی از آماده سازی 28 واحد مسکونی برای مدد جویان کمیته امداد در درگز خبر داد و گفت: واحد های مسکونی مدد جویان هر یک با زیر بنای 60 متر مربع می باشند که برای ساخت این واحد ها هر کدام 250 میلیون ریال هزینه شده است که یک صد میلیون ریال به صورت بلا عوض و ما بقی به صورت اعطای تسهیلات می باشد.
 
اکبری در پایان گفت: با تلاش های صورت گرفته در زمینه فراهم ساختن مسکن مدد جویان در سال جاری تعداد 6 خانوار در شهر درگز و 28 خانوار در سطح ومجموعه خانوار از مسکن مناسب برخوردار شده اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها