مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سبزوار:

هیچ کس در کشور از انقلاب طلبکار نیست و دینی به گردن آن ندارد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سبزوار با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ثمره خون هزاران شهید است، گفت: هیچ کس در کشور از انقلاب طلبکار نبوده و دینی به گردن انقلاب ندارد.
کد خبر: ۸۸۲۰۱۴۰
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام حسین علیپور در جمع کارکنان سپاه سبزوار بابیان اینکه عده‌ای فرصت طلب و سودجو همیشه به دنبال نقاط ضعف در انقلاب می‌گردند، اظهارداشت: در کشور هیچ کس از انقلاب طلبکار نبوده و باید دین خود به انقلاب را پرداخت کند.

وی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ثمره خون هزاران شهید و ایثارگر است که تمام هستی خود را برای انقلاب گذاشتند و با نظام ۲۵۰۰ساله شهاهنشاهی در ایران جنگیدند تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی نام شیعه و اهل بیت(ع) از انزوا درامد.

علیپور در ادامه بابیان اینکه دانشمندان و محققان امروزه به این نتیجه رسیده اند که مکتب شیعه تنها مکتبی است که می‌تواند بر ای حاکمیت بر مردم مناسب باشد عنوان کرد: اسلام تنها مکتبی است که با حاکمیت و دموکراسی و احترام به رای مردم ساختار معقول سیاسی و حاکمیتی را ایجاد می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سبزوار همچنین با بیان دستاوردهای عمرانی و ارائه خدمات به جامعه در طول چهار دهه از عمر انقلاب تاکید کرد: امنیتی که در حال حاضر مردم ایران در منطقه تجربه می‌کنند به یمن وجود انقلاب و رهبری معظم به دست آمده است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی زمینه‌ساز و بسترساز برای انقلاب جهانی حضرت قائم (عج)است، گفت: ما باید با عمل خالصانه خود برای ایجاد این انقلاب زمینه‌سازی کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها