خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فامنین عنوان کرد

شناخت شخصیت و اهداف امام(ره) ضرورت جامعه امروز

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فامنین گفت: شناخت شخصیت و اهداف امام(ره) ضرورت جامعه امروز است و همه آحاد جامعه به ویژه جوانان باید در این راستا تلاش بسیاری کنند.
کد خبر: ۸۸۱۷۸۰۶
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵
حجت الاسلام علیرضا گودرز تله جردی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در فامنین ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر، بیان داشت: تفکر قیام امام خمینی (ره) علیه نظام ستم شاهی از زمان جوانی حضرت امام (ره) پرورش یافته بود و در بهترین فرصت بروز پیدا کرد.

وی با مقایسه دوران شکل‌گیری انقلاب اسلامی با دوران ظهور اسلام در جزیره العرب گفت: تهدیدات و آزار و اذیت‌ها و شکنجه‌هایی که رسول اکرم(ص) برای برقراری اسلام تحمل کردند پایان مطلقی نداشت و 14 قرن بعد فردی از فرزندان همان پیامبر(ص) با تحمل همان سختی های طاقت فرسا بار دیگر پرده از چهره طاغوت پایین کشیده و به سلطنت شرک پایان داد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فامنین با بیان تشابهات موجود در هر دوره به تشریح اوضاع سیاسی و اجتماعی زمان قبل از انقلاب پرداخت و افزود: تاکید امام(ره) بعد از پیروزی انقلاب بر صدور انقلاب به کل دنیا بود که این مهم با شناخت شخصیت و اهداف ایشان قابل دسترسی است.

وی با بیان اینکه بیداری اسلامی در کشورهای همسایه نمونه ای از صدور انقلاب است، ابراز داشت: شخصیت‌های متفاوتی قبل از حضرت امام(ره) خواهان قیام و انقلاب بودند اما به دلایلی موفق به این کار نشدند که این نیز ممتاز بودن شخصیت یشان را می‌رساند.

گودرز تله جردی خاطرنشان کرد: شناخت شخصیت و اهداف امام(ره) ضرورت جامعه امروز ما است و آحاد جامعه به ویژه جوانان باید در این راستا تلاش بسیاری کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات