خبرهای داغ:

زنگ انقلاب در مدرسه دبیرستان دخترانه صاحب الزمان شهرستان نجف آباد نواخته شد

مراسم نمادین نواخته شدن زنگ مدارس با حضور حجت الاسلام پیراسته مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه نجف آباد و جناب سرهنگ مهدی ساعی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد و فرماندار و امام جمعه و دیگر مسئولان شهرستان معلمان و دانش آموزان در دبیرستان دختران صاحب الزمان (عج) نجف آباد برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۱۶۸۱۱
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در نجف آباد؛ سهراب مظفرنجفی فرماندار نجف آباد در این مراسم گفت: نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس همزمان با لحظه ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی، افتخار بزرگی برای جامعه دانش آموزان و فرهنگیان کشور است.

زنگ انقلاب در مدرسه دبیرستان دخترانه صاحب الزمان شهرستان نجف آباد نواخته شد

وی اظهار داشت: رهبر کبیر انقلاب اسلامی در چنین روز یعنی در ۱۲ بهمن سال ۵۷ به میهن بازگشتند و با اعتقاد راسخ به خداوند متعال و حمایت و پشتیبانی ملت بزرگ ایران، توانستند انقلابی ایجاد کنند که هم اکنون به الگویی برای همه کشورهای آزادیخواه جهان تبدیل شده است.

وی گفت: شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی به عنوان سه رکن اصلی مردم در ایام دهه فجرانقلاب اسلامی است چراکه استقلال بدون تکیه بر دانش، بهره وری علمی و پژوهش امری دست نیافتنی است و این مسئله باید مورد توجه همه آحاد مردم، دست اندرکاران و مسئولین باشد.

وی از دانش آموزان به عنوان سرمایه های با ارزش کشور یاد کرد و با بیان اینکه امروز دانش آموزان ادامه دهنده راه انقلاب و شهدا هستندو برای کسب علم ودانش با هدف ارتقاء سطح بالای علمی کشور در تلاش می کنند و گفت: امروز جوانان و دانش آموزان با حضور در عرصه های فرهنگی و علمی از ارزش ها و دستاوردهای ایران اسلامی دفاع می کنند.
ارسال نظرات