خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه رزن خبر داد

برگزاری 202 برنامه به‌مناسبت دهه فجر در رزن

فرمانده سپاه ناحیه رزن گفت: به‌مناسبت فرارسیدن دهه فجر 202 برنامه در سطح شهرها و روستاهای شهرستان رزن توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۱۵۹۲۱
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۲
برگزاری 202 برنامه به‌مناسبت دهه فجر در رزن

ابوالفضل برات‌زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رزن از برگزاری 202 برنامه به‌مناسبت فرارسیدن دهه فجر در سطح شهرستان رزن خبر داد و اظهار داشت : این برنامه‌ها شامل برنامه های ورزشی، فرهنگی ، روشنگری وجشن انقلاب و افتتاح طرح های اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: در بحث برنامه‌های فرهنگی 46 عنوان برنامه پیش‌بینی شده که از جمله آنها برنامه‌های هنری، فرهنگی، مسابقات نقاشی و سرود و تئاتر و ... است.

فرمانده سپاه ناحیه رزن ابراز داشت: در بحث برنامه‌های ورزشی هشت عنوان برنامه ورزشی از جمله مسابقات والیبال بین بسیجیان شهرستان و انواع مسابقات تنیس ، فوتبال و .. برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری نشست روشنگری و تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری برای بسیجیان که 64 عنوان نشست با این موضوع در سطح روستاها و شهرها و.. در نظر گرفته شده نیز از دیگگر برنامه‌ها است.

برات‌زاده خاطرنشان کرد: از مهمترین برنامه‌ها نیز برنامه طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی در 14 بهمن ماه است که با حضور سردار غلامی، رئیس بسیج سازندگی کشور و فعالان اقتصاد مقاومتی، گروه‌های جهادی و ... برگزار شده و از برگزیدگان نیز تجلیل خواهد شد.

وی با اشاره به افتتاح تعدادی از طرح‌های اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان طی این ایام افزود: از دیگر برنامه‌های شاخص برگزاری همایش امر به معروف و نهی از منکر با حضور 400 نفر از هئیت امنای مساجد، ائمه جماعت و فرماندهان پایگاه‌ها و تمام ارگان‌های ستاد احیاد شهرستان و ... است.

فرمانده سپاه ناحیه رزن گفت: شروع برنامه‌های دهه فجر با نواخته شدن زنگ انقلاب در سالروز ورود امام خمینی (ره) به ایران در یکی از مدارس شهر رزن توسط مسئولین است.

وی اظهار داشت: از دیگر برنامه‌ها نیز دیدار با 120 خانواده معظم شهدا، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری سه یادواره در بخش بابانظر، دانش‌آموزی و فرهنگیان قروه درجزین، برگزاری دعای کمیل در مسجد جامع شهر رزن و دیدار ائمه جمعه شهرستان و .. است .

برات‌زاده خاطرنشان کرد: در روز پایانی دهه فجر نیز مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه شهرستان رزن همراه با مردم شهرهای دیگر کشور برای راهپیمایی حضور پیدا خواهند کرد تا یک‌بار دیگر با آرمان‌های امام و انقلاب تجدید عهد و پیمان کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات