خبرهای داغ:
بیانیه سازمان بسیج جامعه زنان استان همدان به مناسبت دهه فجر:

دهه فجر آئینه روشن پیروزی نهضت‌های مردمی است

در بیانیه سازمان بسیج جامعه زنان استان همدان به مناسبت دهه فجر آمده است: دهه فجر آئینه روشن پیروزی نهضت‌های مردمی است تا نماد اندیشه استکبار ستیزی در عالم تحقق یابد و طلیعه نوید پیروزی نهایی جهان بشریت شود.
کد خبر: ۸۸۱۶۰۷۷
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سازمان بسیج جامعه زنان استان همدان به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: دهه فجر انقلاب اسلامی، یادآور حماسه مردم با بصیرت و غیرتمندی است که با ایمانی قوی و رهبری داهیانه بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) شجره طیبه انقلابی شکوهمند را رقم زدند و پایه های رژیم طاغوتی را فرو ریختند.

این بیانیه می‌افزاید: دهه فجر آئینه روشن پیروزی نهضت‌های مردمی است تا نماد اندیشه استکبار ستیزی در عالم تحقق یابد و طلیعه نوید پیروزی نهایی جهان بشریت شود.

در این بیانیه آمده است: مأموریت بزرگ انقلاب اسلامی تأکید بر معنویت و ارزش های نظام اسلامی، پیروی از اندیشه های امام راحل و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است تا دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی تا نهضت بزرگ منجی عالم بشریت همواره جاودان بماند.

این بیانیه می‌افزاید: بسیج جامعه زنان استان همدان با تبعیت مجدد از منویات فرماندهی کل قوا، عصر حاضر را عصر معنویت و بیداری اسلامی و ارزش های ذلت و خواری سردمداران کفر و الحاد می‌داند و دوشادوش دوستداران ولایت با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و یوم‌الله 22 بهمن، ندای حق‌طلبی و عدالتخواهی را فریاد خواهد زد و در راهپیمائی بزرگ پیروزی انقلاب، برگ زرین دیگری بر تاریخ به یادگار خواهد گذاشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات