خبرهای داغ:
مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند خبر داد

افتتاح و کلنگ‌زنی 37 پروژه در شبکه بهداشت و درمان نهاوند

مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند از افتتاح و کلنگ زنی 37 پروژه عمرانی و تجهیزاتی در شبکه بهداشت و درمان نهاوند و واحدهای مختلف تابعه آن به مناسبت دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۵۹۰۶
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۹

مومنعلی دارابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بین داشت: مديران، مسئولين و دست اندرکاران دستگاه‌های اجرايي باید با برنام‌ ريزي لازم، دهه فجر امسال را نسبت به سال‌های گذشته باشکوه هرچه بیشتر برگزار کنند.

وی با اشاره به ضرورت بیان دستاوردهای به دست آمده در سال‌های پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و رهبری عالمانه امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری گفت: همواره از جمله برنامه‌های مدنظر برای اجرا در طول ایام الله دهه فجر، آئین‌های افتتاح، بهره‌برداری و کلنگ‌زنی از پروژه‌های مختلف دستگاه‌های اجرائی است که نشانه‌ای از پویایی و تکامل مسیر خدمات‌رسانی به مردم است.

مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند عنوان کرد: شبکه بهداشت و درمان نهاوند، دهه فجر امسال با افتتاح، بهره‌برداری و کلنگ زنی از 37 پروژه با اعتباری بالغ بر 150 میلیارد و 160 میلیون ریال رکورد بی نظیری را از این حیث ثبت خواهد کرد.

وی ادامه داد: به طور قطع این پروژه‌ها، سبب‌ساز ایجاد تحولاتی شگرف در حوزه‌های مختلف بهداشت، درمان و آموزش شهرستان خواهد شد.

دارابی تصریح کرد: 11 خانه بهداشت روستایی، 9 مرکز جامع خدمات سلامت خانواده شهری روستایی، یک پایگاه سلامت و کلنگ‌زنی مرکز آموزش بهورزی‌، دیوارکشی و گازکشی خانه‌های بهداشت و مراکزجامع سلامت شهرستان که از اقدامات طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت است و کلنگ‌زنی زمین ستاد شبکه از جمله پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ‌زنی در دهه فجر امسال در شهرستان نهاوند است.

وی اظهار کرد: از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح در این ایام که در راستای ارتقاء کیفیت هتلینگ بیمارستان‌ها، یکی از دستورالعمل‌های هفت‌گانه طرح تحول نظام سلامت در بخش درمان، انجام شده‌اند، دو بخش و چهار ساختمان اداری و رفاهی بیمارستان آیت الله علیمرادیان است که تجهیز، بهسازی و نوسازی شده اند و از جمله آنها می‌توان به بازسازی نیمه دوم بخش بعد از زایمان، بخش سونوگرافی، بخش تریاژ اورژانس و مامایی، بازسازی و تجهیز خوابگاه پرستاری دربیمارستان و روبروی دادگستری اشاره کرد.

مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند با اشاره به رشد چشمگیر و بی‌نظیر تعداد پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ‌زنی در دهه فجر سال جاری قدردانی ویژه از مسئولین و دست‌اندرکاران تلاشگر واحدهای مختلف تابعه شبکه بهداشت ودرمان شهرستان نهاوند‌ که به شکلی جهادی در عرصه بهداشت و درمان شهرستان در حال خدمتگزاری به مردم شریف هستند، تشکر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات