خبرهای داغ:
فرماندارشهرستان اردستان:

وفاداری مردم به نظام باعث تداوم انقلاب اسلامی شده است

فرماندار گفت: مردم ما کماکان پایبند به نظام و ارزشهای آن باقی مانده اند، یکی از رموز و شاخصه های مهم این انقلاب که باعث تداوم آن شده است وفاداری مردم به انقلاب بوده که آن را در عمل ثابت کرده اند.
کد خبر: ۸۸۱۵۷۹۹
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان فرمانداراین شهرستان اظهار کرد: شاهد ریشه دار شدن انقلاب اسلامی درکل جهان بوده و هستیم و همواره این استواری و استحکام ادامه دار خواهد بود.

علیرضا غیور عصر امروز در نشست خبری به مناسبت دهه فجردر فرمانداری اردستان گفت: با توجه به توطئه های سرسختانه دشمنان  نظام مقدس جمهوری اسلامی، این انقلاب با اتحاد و همدلی شکست ناپذیر باقی مانده است.

وی افزود: مردم ما کماکان پایبند به نظام و ارزشهای آن باقی مانده اند، یکی از رموز و شاخصه های مهم این انقلاب که باعث تداوم آن شده است وفاداری مردم به انقلاب بوده که آن را در عمل ثابت کرده اند.

غیور با بیان اینکه برگزاری برنامه های دهه فجر از چند شاخصه برخوردار است تصریح کرد: این برنامه ها نسبت به سالهای گذشته با تفاوت ها و در حوزه های مختلف برگزار خواهد شد.

فرماندار اردستان با بیان  اینکه برنامه های دهه فجر به اتکاء مردمی برگزار خواهد شد تصریح کرد: صاحبان اصلی این انقلاب مردم بوده که باحضور و توسط خود آنان باید برنامه ها برگزار شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه شاهد افتتاح طرح هایی در تمام زمینه ها خواهیم بود، شاهد افتتاح ۵۵طرح شاخص به ارزش تقریبی ۲۵۰میلیارد ریال نیزخواهیم بود که مهمترین آن کلنگ زنی نیروگاه خورشیدی و کلنگ زنی کارخانه قطعات خودرو خواهد بود که با مشارکت بخش خصوصی انجام خواهد شد.

غیور با بیان اینکه مردم شهرستان اردستان با صلابت در راهپیمایی ۲۲بهمن همچون گذشته شرکت خواهند کرد تصریح کرد: باتوجه به مسائل خارجی که دشمنان برای ما فراهم کرده اند مردم ما وفاداری و علاقه خود به نظام را بار دیگر نشان خواهند داد.

فرماندار اردستان تاکید کرد به منظور بهتر برگزار شدن برنامه های دهه فجر در شهرستان اردستان تعداد ۱۷کمیته برگزاری مسابقات تشکیل شده که تعداد ۱۴۰برنامه پیش بینی شده را اجرا خواهند کرد که عبارتند از  گلباران تمثال حضرت امام ، گلباران تمثال اولین شهید انقلاب در اردستان، غبارروبی گلزار شهداء، اجرای برنامه های فرهنگی با موضوعات انقلاب و برگزاری یادواره شهدا با حضور امام جمعه اصفهان و جانشین ارتش سردار پوردستان خواهیم بود.

ارسال نظرات