خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر14امام حسین(ع) ویگانهای امنیت سپاه صاحب الزمان(عج):

سنگرنشینان جهاد وشهادت اعضای وابسته به سپاه محسوب می شوند

کد خبر: ۸۸۱۵۰۰۱
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، پیرو منویات فرماندهی کل قوا درراستای پاسداشت مقام پیشکسوتان و ارتقای روحیه این عزیزان محفل انس ومودت سنگرنشینان جهادوشهادت با حضور بیش از 700نفر در سالن ورزشی لشکربرگزار گردید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر گفت:ضمن گرامیداشت یاد وخاطره دوران پیروزی انقلاب اسلامی با توجه به آیه 5سوره ابراهیم اظهار داشت که خداوند دو دستور را خطاب به پیامبر بیان می فرماید که ما موسی را با نشانه های خودمان فرستادیم ودو مطالبه از حضرت موسی داشتیم ،اول اینکه قومت را از تاریکی نجات بده،هدایت کن ومسیر مستقیم را به آنها معرفی کن ودوم آنها را متذکر شو به روزهایی که متعلق به خداست،ولذا حضرت امام خمینی(ره) آن دو دستور را اجرا نمود وانقلاب اسلامی را با شعار مبارزه با استکبار واستکبار ستیزی به ثمر رساند.

حجت الاسلام موسوی گفت:انقلاب اسلامی ابهت پوشالی استکبار ودرراس آمریکا را در هم شکست وثابت کرد که میشود با استکبار مبارزه کرد وبرروی پای خود ایستادواگرامروز دشمن با ما مشکلی دارد،بخاطر این شعار انقلاب ودر پرتوش استقلال کشورمان است وشما پیشکسوتان لشکر مقدس 14امام حسین(ع) پرچمدار این نهضت هستید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگانهای امنیت گفت، پیشکسوتان را سنگرنشینان جهاد وشهادت خطاب کرد وپیرو فرمایش مقام معظم رهبری اینان را اعضای وابسته به سپاه محسوب نمود وگفت که این بزرگواران همچون دیگر اجزای این نهاد ،سپاه را از خودشان بدانند وسپاه هم آنها را از خود بداند.

لازم بذکر است که برنامه هایی شامل مسابقات فرهنگی وتیراندازی،سخنرانی دکتر هاشمی زاده ،اجرای سرودخوانی با صدای خواننده محبوب حمید بابایی وسپس اقامه نمازجماعت برگزارگردید ودرپایان برای صرف ناهار دعوت شدند.

ارسال نظرات