امام‌جمعه شهرستان درگز در گفتگو با «بسیج»:

فضای مجازی در کشور رها شده است/ تعطیلی کارخانه ها، بیکاری، تورم و مشکلات اجتماعی در کشور افزایش یافته است/ خط بازی های سیاسی باعث زدن آسیب به مردم می شود

امام جمعه شهرستان درگز گفت: متاسفانه در حال حاضر تعطیلی کارخانه ها، بیکاری، تورم و مشکلات اجتماعی در کشور افزایش یافته است.
کد خبر: ۸۸۱۴۴۱۲
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹
حجت‌الاسلام حسین ملکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، در خصوص رعایت اخلاق سیاسی اظهار کرد: برخی دولت‌مردان با آنکه خود فعالیت درخشانی را در کارنامه خود بجای نگذاشته‌اند؛ به دولت قبل حمله می‌کنند؛ در حالی که دولت نهم بهترین دوره جمهوری اسلامی ایران بود.
 
وی افزود: همه دولت‌ها نکات مثبت و منفی داشته اند؛ اما اینکه برخی از افراد جلسه برگزار کنند و به دولت قبل حمله کنند؛ درست نیست.
 
امام جمعه شهرستان درگز با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور بیان کرد: گرچه مسئولین در گزارشات اقتصادی خود کارخانه ها را فعال و تورم را تک رقمی بیان می کنند، اما در صحنه عمل قابل مشاهده نیست و متاسفانه در حال حاضر تعطیلی کارخانه ها، بیکاری، تورم و مشکلات اجتماعی در کشور افزایش یافته است.
 
حجت الاسلام ملکی با بیان اهمیت دوری از خط بازی‌های سیاسی گفت: خط بازی های سیاسی تنها باعث آسیب به مردم، تحقیر و شکست است؛ بنابراین مسئولان می بایست فرا جناحی عمل کنند و به فکر خدمت به مردم باشند.
 
خطیب جمعه درگز با ورود به مسایل فرهنگی گفت: فضای مجازی در کشور رها شده است، در فضای مجازی انواع توهین‌ها، شایعات و حمله به مقدسات افزایش یافته است و باید به آن رسیدگی شود.
 
وی در پایان گفت: در صورتی که جامعه درگیر گناه، خیانت و بی بندباری شود؛ برکت نیز به تبع آن از آن جامعه خارج می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها