خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع)همدان خبر داد

ضرورت تعمیق معنویت و افزایش بصیرت در سپاه با حضور روحانیون

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع)همدان گفت: حضور روحانیون در مجموعه سپاه، در راستای تعمیق معنویت، افزایش بصیرت و تقویت روحیه معنوی و تربیتی، ضروری و حائز اهمیت است.
کد خبر: ۸۸۱۲۹۲۳
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲
ضرورت تعمیق معنویت و افزایش بصیرت در مجموعه سپاه با حضور روحانیون
حجت الاسلام عبدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی پاسگاه فرماندهی به مدت دو روز درتیپ32انصارالحسین(ع) استان همدان اظهار داشت: دفاتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه، یک تشکیلات تخصصی برای همیاری و حسن انجام مأموریت‌های فرماندهی است.

وی افزود: همکاری و همراهی مجموعه فرماندهی و دفتر نمایندگی ولی فقیه، در اثربخشی برنامه‌ها اهمیت بسزایی داشته و مجموعه فرماندهی باید از این ظرفیت استفاده کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع)همدان خاطر نشان کرد: مجموعه نمایندگی با تمام توان در برنامه‌های یگان شامل مأموریت‌ها، تمرینات تاکتیکی، اردوها و سایر برنامه‌های عمومی همواره، همراه و یاور فرماندهی و کارکنان خواهد بود.

وی یادآور شد: حضور روحانیون در مجموعه سپاه، در راستای تعمیق معنویت، افزایش بصیرت و تقویت روحیه معنوی و تربیتی، ضروری و حائز اهمیت است.

عبدی باتبیین جایگاه ملازمت و ارتباط با عالمان دینی تأکید کرد: در روایات دینی، ملازمت با علما و بهره‌گیری از ایشان یک ضرورت محسوب شده تا حدی که سفارش شده با دانشمندان دینی ملازم باشید که زانوهایتان به زانوی آنها متصل باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات