خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه بصیرت یعنی کشف حقیقت در میان حق و باطل، گفت: بصیرت نسبت به دشمن، شناخت جریان‌ها و زمانشناسی نیاز امروز جامعه ما است.
کد خبر: ۸۸۱۳۰۰۸
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۰

سرهنگ علی مختاری‌معین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت: بصیرت را چراغی باید دانست که به انسان کمک می‌کند تا در تاریکی راه راگم نکند.

وی با اشاره به ابعاد بصیرت گفت: بصیرت نسبت به دشمن، بصیرت نسبت به شناخت جریان‌ها و بصیرت نسبت به زمانشناسی نیاز امروز جامعه ما است.

مسئول سیاسی سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه شاکله بصیرت همان کشف حق از باطل است، افزود: اگر انسان در شناخت حق از باطل دچار مشکل شود، نمی‌تواند تصمیم‌گیری درستی در ابعاد سیاسی، فرهنگی و اقتصادی اتخاذ کند.

وی به ضرورت بصیرت‌افزایی اشاره کرد و گفت: حل مشکلات و شناخت حق از باطل و توانایی تصمیم‌گیری در ابعاد گوناگون و استقامت در راه حق و ولایت در هر زمانی لازم است.

مختاری تاکید کرد: وقتی یک ملت بیدار بود، ایمان خودش را حفظ کرد و بر خدا توکل کرد، تمام نقشه‌ها و محاسبات دشمن خنثی می‌شود .

وی به دشمنان اصلی نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان ما از راه‌های مختلف با ما دشمنی دارند که از جمله آنها می‌توان از نظریه‌پردازی، تبلیغات سیاسی و موذی‌گری‌های گوناگون نام برد.

مسئول سیاسی سپاه ناحیه بهار خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی با بصیرت حضور پیدا کردند و انقلاب اسلامی با همین بصیرت مثال‌زدنی بیمه شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات